شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل: جمهوری اسلامی ایران این جنایات هولناک و حملات ناجوانمردانه تروریستی را به شدت محکوم می‌کند. رژیم اسرائیل مرتکب نقض آشکار منشور ملل متحد، قوانین بین‌المللی و حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه شده است.

محمد خالد الخیاری دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه عصر سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت: من مانند دبیرکل سازمان ملل بار دیگر بر محکومیت این حمله تاکید می کنم.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت امورخارجه: جنگ مستقیم با اسرائیل به هیچ وجه به نفع ایران نیست. نکته اینجاست که ورود به این صحنه صرفا با جنگ با اسرائیل تمام نمی شود و جنگ می تواند گسترش پیدا کند و سایر بازیگران مانند امریکا را هم درگیر کرده و نه تنها وضعیت ایران بلکه وضعیت منطقه را هم دچار تغییراتی بکند.

روانشناسان معتقدند دیدن خواب امتحان دادن در بزرگسالی می‌تواند مربوط به تغییر و تحولی باشد که حالا در زندگی خود در حال تجربه‌ی آن هستید، و یا تغییر و رشدی در روابط شخصی تان. باید ببینید که چه چیزی است که احتمالاً برای آن احساس آمادگی نمی‌کنید. ممکن است مربوط به یک حس ناکافی بودن یا حس تردید نسبت به خود درباره‌ی مرحله‌ی بعدی زندگی شخصی تان باشد.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه در ابتدای این جلسه ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، بر لزوم حفاظت از هیئت‌ها تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با قدردانی از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گفت: نتانیاهو بدلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسراییل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است.

بیماری ویروسی تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از مهمترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان است که اساسا از طریق گزش کنه هیالوما و تماس با خون و ترشحات دام آلوده و همچنین انسان بیمار قابل انتقال است.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی، حقوقدان گفت: آنچه در حوزه علمیه تحت مدیریت "حجت‌الاسلام کاظم صدیقی" رخ داده و موقوفه‌ای از وقف بیرون آمده و به نام شرکت خانوادگی ثبت شده است، خلاف قانون است. این فقط بحث جعل امضا نیست. انتظار داریم دادگاه ویژه روحانیت به این موضوع ورود کند و پرونده را به صورت شفاف با مردم و افکار عمومی در میان بگذارد.

پیش از تمرین امشب که از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه کاظمی آغاز شد، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند.

روزنامه شرق به بهانه برگزاری مراسم محفل با حضور زنان در ورزشگاه آزادی از پدیده خودی و غیرخودی شدن در این ورزشگاه نوشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه: با دریافت گزارش، تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی از ایستگاه نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات این کودک 6 ماهه با ورود ایمن آتش نشانان به محل محبوس شدن کودک در ساختمان انجام که امدادگران موفق به نجات و تحویل وی به خانواده شدند.

این نماینده منطقه لستر ایست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که حمله اسرائیل به کارکنان «آشپزخانه مرکزی جهانی» هدفمند بود.

"بشار اسد" رئیس جمهور سوریه شامگاه سه‌شنبه در مکالمه تلفنی با دکتر سید ابراهیم رئیسی، شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمانش در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را به دولت و ملت ایران و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت گفت.

سلاح ورزی، رئیس سابق اتاق بازرگانی می‌گوید دولت رئیسی بعد از 13 سال رکورد کسری تراز تجاری دولت احمدی نژاد را هم شکست.

مشمولان طرح در این مرحله از فجرانه هم می‌توانند 11 قلم کالای اساسی را در مجموع باتخفیف 220 هزار تومانی خریداری کنند.