یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سه‌شنبه شب همزمان با افتتاح جشنواره فیلم «کن»، مریل استریپ پس از تشویق دو دقیقه‌ای حاضران، نخل طلای افتخاری خود را گرفت.

کسی که دور اول 300 هزار رأی آورده در دور دوم 227 هزار رأی آورده، یعنی در این فاصله 63 هزار رأی هم از او کم شده است!! این وضعیت نشان می‌دهد که دور اول مشارکت انتخاباتی نیز واجد معنای روشن سیاسی و پایدار نبوده است. شاید فقط برای انجام یک تکلیف صوری بوده که انتخابات واجب را در دور اول انجام داده‌اند و از خیر انجام انتخابات مستحبی! دور دوم گذشتند.

رسانه‌های اسرائیلی در گزارش‌هایی اعضای سازمان راستگرای اسرائیلی «تساو 9» را عاملان حمله به این کامیون های کمک رسانی معرفی کردند. این گروه بارها مانع حرکت کامیون‌های کمک‌رسانی به سمت غزه شده است.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

علی اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما که از مدتی قبل بر اثر سکته در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز 26 اردیبهشت ماه درگذشت.

مرسدس جی کلاس با تیونینگ برابوس

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

بعد از 50 سالگی معمولا تغییرات رایجی در بدن زنان و مردان رخ می دهد، احتمال بروز برخی مشکلات و بیماری‌ها بعد از 50 سالگی بسیار بالا می‌باشد.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

سخنگوی قوه قضاییه درباره رسیدگی به پرونده باغی که پزشکان شیرازی در آن به دلیل مشروبات الکلی مسموم شده بودند، گفت: 24 نفر در این مراسم حضور داشتند؛ 6 نفر دچار مسمومیت شدند و یک نفر فوت کرده است. صاحب باغ که تهیه‌کننده مشروبات بوده نیز دستگیر شده است.

اسنوپی نام یک سگ کارتونی (کمیک) در تاریخ آمریکا است. اسنوپی و صاحبش چارلی براون جز مطرح ترین شخصیت های کارتونی جهان هستند. شخصیت چارلی براون در دوم اکتبر 1950 توسط چارلز ام شولتز چارلز شولتس خلق شد و اسنوپی در دوم تا چهارم اکتبر همان سال همراه با صاحبش متولد شد./ در ادامه رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی باید مجهز به دوربین مدار بسته، سیگنال یاب و راکت برای بررسی بدنی باشند گفت: تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش از مدارس گرفته تا دانشگاه فرهنگیان و سالن‌های ورزشی برای برگزاری امتحانات نهایی به کارگیری می‌شوند.

در این گزارش به نحوه ایجاد و پیدایش ناتو، بودجه و نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت.

در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام خمینی (ره)، یک نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضایی بازداشت شد.

«مجازات بابک زنجانی مطابق تبصره ذیل ماده 114 قانون مجازات اسلامی تبدیل شد و در مورد سایر محکومان تاکنون هیچ اقدام جدیدی رخ نداده است و در صورت اقدام جدید اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.»

در ادامه سریال پس گرفتن ساختمان‌های شهر تهران از انجمن‌ها و خیریه‌ها، شهرداری تهران به دنبال تعطیل کردن یک مرکز ارائه خدمات به زنان آسیب دیده است. در این مرکز، به زنان آسیب دیده مشاوره و آموزش داده شود و تمامی خدمات نیز رایگان است.