یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

علی آقامیرزایی - ملی‌پوش قایقرانی ایران - در فینال کایاک یک‌نفره 1000 متر مردان با ثبت زمان 3 دقیقه و 50 ثانیه و 282 صدم ثانیه سوم شد و مدال برنز گرفت. نمایندگان قزاقستان و ازبکستان اول و دوم شدند.

پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در فردیس پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

عقاب‌ها پرندگانی شکاری با ابهت و قدرتمند هستند که در راس زنجیره غذایی قرار دارند. آن‌ها به خاطر بینایی تیز، چنگال‌های قدرتمند و پرواز‌های حیرت انگیزشان شناخته شده اند.

ماده قانونی جرم انگاری سلاح: هر شخصی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی با سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آن را نگهداری، حمل یا پنهان نماید یا تحصیل یا خریداری کند یا با آنها معامله دیگری انجام دهد، به ترتیب زیر محکوم می شود.

برونو مرین؛ یکی از اخترشناسان می‌گوید: سیارک‌ها دائماً در حال حرکت هستند، بنابراین یافتن آن‌ها با استفاده از مختصات قبلی دشوار است. به همین دلیل، ما از بیش از 10000 داوطلب در سراسر جهان برای بررسی تصاویر هابل به صورت دستی استفاده کردیم.

آژانس فضایی اروپا ویدئویی از خلیج فارس و دریای عمان از منظر اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی منتشر کرده که توسط فضانورد مارکوس گرفته شده است.

ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و بعد از هماهنگی‌های انجام‌شده اقدام به بازرسی از این مکان کردند؛ در بازرسی 105 عدد تنباکو، 11 هزار و 843 نخ سیگار قاچاق و مقدار قابل توجهی انواع اقلام ممنوعه کشف شد.

در این ویدئو یک لوله کش مشهور مکزیکی تکنیکی ساده و کاربردی برای وصل کردن 6 لوله PVC به لوله اصلی آب را آموزش می‌دهد.

گردان نیتسح یهودا از داوطلبان مردی تشکیل شده که از یهودیان متعصب هستند و به گزارش وب‌سایت اکسیوس «اکثر اعضای آن جوانان تندرو و راست افراطی مذهبی هستند که جایی در دیگر یگان‌های ارتش اسرائیل پیدا نمی‌کنند.»

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی: مبارزه با فساد سازمان یافته که عمدتا پولشویی از این جنس است، نیازمند ساختار‌های سازمان یافته است.

رکورد بیشترین گل زده در یک مسابقه فوتبال 149-0 است که در سال 2002 در لیگ ماداگاسکار رقم خورد. این بازی بین تیم امیرنه و آدما برگزار شد. اما داستانی جالب در پشت این رکورد عجیب و غریب وجود دارد. تیم امیرنه به دلیل نارضایتی از تصمیمات داوری در بازی قبلی خود، تصمیم گرفت که بازی مقابل آدما را تحریم کند. به جای بازی کردن، بازیکنان امیرنه در زمین حاضر شدند و به عمد دروازه خود را به ثمر رساندند...

کمیته سلامت با بررسی سلامت و وضعیت شهر یک طرح یک فوریت را تحت عنوان تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران تدوین کرده و امروز به هیات رئیسه تقدیم کرده است.

هر روز صبح چه کارهایی می‌کنید؟ برای سرحال شدن می‌دوید و بعد دوش آب سرد می‌گیرید؟ پیش از بیرون آمدن از رختخواب سه بار زنگ ساعت را خاموش می‌کنید؟ هر کس روز خود را به نحوی شروع می‌کند اما ویدیویی در تیک تاک که می‌گوید همه باید بخشی از مناسک صبحگاهی را شکلی مشخص انجام دهیم، بارها دیده شده است.

درصد مردان کچل در کشورهای مختلف چگونه است؟

در این ویدئو یک آشپز مشهور ترکیه‌ای یک غذای آسان و سریع با یک کیلو سنگدان مرغ، سه لیوان آب، 2 قاشق غذاخوری سرکه، 2 تا 3 قاشق غذاخوری روغن پخت و پز، 1 قاشق غذاخوری کره، 2 عدد پیاز، 3 حبه سیر، 3-4 فلفل سبز، 2 عدد گوجه فرنگی، نمک، فلفل قرمز، زیره، فلفل سیاه و پونه می‌پزد.

ارتباط چشمی یک رفتار مشخص است و زمانی اتفاق می‌افتد که فردی به‌صورت مستقیم در چشم فردی دیگر نگاه کند. در تعریفی دیگر، ارتباط چشمی به‌عنوان ارتباطی بصری با چشمان مخاطب در نظر گرفته می‌شود. ارتباط چشمی از پایه‌های روابط همدلانه و نفوذ عاطفی بر دیگران است.