یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو یک آشپز مشهور ترکیه‌ای یک غذای آسان و سریع با یک کیلو سنگدان مرغ، سه لیوان آب، 2 قاشق غذاخوری سرکه، 2 تا 3 قاشق غذاخوری روغن پخت و پز، 1 قاشق غذاخوری کره، 2 عدد پیاز، 3 حبه سیر، 3-4 فلفل سبز، 2 عدد گوجه فرنگی، نمک، فلفل قرمز، زیره، فلفل سیاه و پونه می‌پزد.

ارتباط چشمی یک رفتار مشخص است و زمانی اتفاق می‌افتد که فردی به‌صورت مستقیم در چشم فردی دیگر نگاه کند. در تعریفی دیگر، ارتباط چشمی به‌عنوان ارتباطی بصری با چشمان مخاطب در نظر گرفته می‌شود. ارتباط چشمی از پایه‌های روابط همدلانه و نفوذ عاطفی بر دیگران است.

در این ویدئو، یک خودرو به طرز خیلی عجیبی در پارکینگ پارک کرد.

در رویدادی که تحولات بزرگی را در صنعت هوانوردی رقم خواهد زد، پرده از بزرگترین هواپیمای جهان با 6 موتور و وزنی معادل 640 تن برداشته شد. این شاهکار مهندسی، محصول نوآوری و تلاش بی‌وقفه متخصصان (نام شرکت سازنده) بوده و با قدرت و ظرفیت فوق‌العاده خود، گامی بلند در جهت جابجایی سریع‌تر و کارآمدتر بار و مسافر به ارمغان خواهد آورد.

سیستم تامین غذایی مثل درختی که قرن‌هاست رشد کرده، امروزه ریشه پرجزئیات و عمیقی دارد و شاخه‌های کثیرش زندگی خیلی‌ها را زیر سایه خود می‌گیرد. تامین غذا مشاغل زیادی به وجود آورده و بخشی جدانشدنی از زندگی انسان‌هاست.

فرمانده انتظامی استان قم: طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف 2 تن و 690 کیلوگرم چای و 373 تن و 588 کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان 376 تن و 278 کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها کشف و توقیف شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، خبر داد.

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

محتوای زیاد ویتامین کا در خیار این میوه را منبعی عالی برای سلامت استخوان‌ها می‌کند.

حمله ایران تمام قواعد بازی خاورمیانه را تغییر داد. از همه مهم تر مشخص شد اسرائیل بدون مشارکت فعال آمریکا، بریتانیا و فرانسه نمی‌تواند از خود دفاع کند.

در بخش پیشرانه جی تی63 اس ئی پرفورمنس از تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

تحلیلگران اقتصادی ترکیه می‌گویند: تا زمانی که دولت همچنان مشغول ولخرجی و اسراف است، حرکت در مسیر ریاضت اقتصادی بی‌معنی است.

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

روزنامه هم میهن 5 اخطار رهبری به مجلس یازدهم را لیست کرده است:

اولین محموله صادراتی افغانستان حاوی یک هزار و 100 متریک تُن سنگ معدنی توسط قطار از ایستگاه روزنک و از طریق ایران به مقصد ترکیه صادر شد.