یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیستم هوش مصنوعی مذکور به عنوان مدل بودجه استنتاج پنهان (L-IBM) مشهور شده است؛ مولفان پژوهش ادعا می‌کنند L-IBM بهتر از چهارچوب‌های پیشنهادی پیشین قادر به مدلسازی تصمیم گیری انسان است.

بنابر گزارش کاربران از صبح امروز ارتباط با دیسکورد بدون VPN با استفاده از سرویس اینترنت ISP های مختلف داخلی از جمله مخابرات، مبین نت، شاتل، ایرانسل و همراه اول غیرممکن شده و این به احتمالا بسیار زیاد فیلترینگ داخلی است.

نیروهای دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته جمعی را کشف کرده و اجساد 50 شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

با اعلام کمیته اخلاق، امیرحسین صادقی بازیکن پیشین باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون جودو با رأی دادگاه تجدیدنظر به جرم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و دولتی محکوم شده است.

صنعت پوشاک در حال تجربه تحول عظیمی با ظهور هوش مصنوعی و ربات‌ها است. این فناوری‌های نوین در حال دگرگونی فرایند‌های سنتی خیاطی و باز کردن راه‌های جدیدی برای طراحی، تولید و سفارشی‌سازی لباس هستند.

رزماری به واسطه ویژگی‌های ضد التهابی‌ای که دارد، می‌تواند به کاهش ریزش مو که ناشی از التهاب فولیکول‌های مو و پوست سر است، کمک کند. این گیاه همچنین گردش خون را تقویت کرده و اجازه می‌دهد تا اکسیژن و مواد مغذی بیش‌تری به مو برسد.

دو کیسه آوایی این قورباغه هنگام باد شدن از دو طرف سر حیوان به سمت بالا آمده و ظاهر عجیبی به آن می بخشند.

کرایه‌های تاکسی و مترو و اتوبوس از اول اردیبهشت با تصویب شورای شهر افزایش یافت.

در این ویدئو یک آشپز روستایی مشهور چینی را خواهید دید که با 8 خروس محلی یک غذای خوشمزه و سنتی طبخ می‌کند.

کیلین مورفی فصل جوایز و یکه تازی خود را با دریافت جایزه برتر بازیگری در سرزمین مادری‌اش ایرلند به پایان برد.

محمدمهدی ایرانمنش، نوجوان 13 ساله‌ای بود که در حمله تروریستی 13 دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود.

علی آقامیرزایی - ملی‌پوش قایقرانی ایران - در فینال کایاک یک‌نفره 1000 متر مردان با ثبت زمان 3 دقیقه و 50 ثانیه و 282 صدم ثانیه سوم شد و مدال برنز گرفت. نمایندگان قزاقستان و ازبکستان اول و دوم شدند.

پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در فردیس پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

عقاب‌ها پرندگانی شکاری با ابهت و قدرتمند هستند که در راس زنجیره غذایی قرار دارند. آن‌ها به خاطر بینایی تیز، چنگال‌های قدرتمند و پرواز‌های حیرت انگیزشان شناخته شده اند.

ماده قانونی جرم انگاری سلاح: هر شخصی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی با سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آن را نگهداری، حمل یا پنهان نماید یا تحصیل یا خریداری کند یا با آنها معامله دیگری انجام دهد، به ترتیب زیر محکوم می شود.