یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ظریف: برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد. دیدیم اتحادیه اروپا اعلام کرد که خواهان بازگشت برجام هستیم، البته امروز حتماً شرایط بازگشت برجام بسیار دشوارتر از اوایل دوران ریاست آقای بایدن است، که به نظر من صد در صد این امکان وجود داشت که مذاکره انجام شود ولی به دلایلی انجام نشد.

سلامتی افراد در روزهای گرم سال به دلیل کم آبی بدن و خروج مواد مغذی ضروری از بدن از طریق تعریق به خطر میافتد. به همین دلیل است که بدن ما برای جبران مواد مغذی از دست رفته به تغذیه بیشتر و همچنین هیدراتاسیون (آبرسانی) نیاز دارد.

ویدئویی از سرعت واقعی هواپیما هنگام تیک آف را ببینید.

خبر لغو کنسرت «معین زد» رسما به او ابلاغ شد. لغو کنسرت فروردین ماه آرمان گرشاسبی و جنجالهای لغو فستیوال کوچه، همه و همه دست به دست هم داده اند تا استان بوشهر، حالا همچون اصفهان و مشهد، خبرسازترین استان در لغو کنسرت ها باشد.

شریعتمداری نوشت: برفرض که [رهبر معظم انقلاب] چنین تذکری داده شده باشد، به یقین چنانچه نظر حضرت آقا، تذکر علنی بود، به‌گونه علنی مطرح می‌فرمودند و حال که علنی مطرح نکرده‌اند، چرا حضرتعالی این تذکر را - برفرض واقعی بودن - علنی کرده‌اید؟!

تصویری از تعقیب و گریز یک تمساح و غزال منتشر شده که تا به حال شبیه آن دیده نشده بود.

حضانت به معنای نگهداری و پرورش طفل می‌باشد در قانون از حضانت تعریفی نشده است، اما مواد 1168 تا 1170 قانون مدنی و نیز مواد 40 تا 47 قانون حمایت از خانواده به بیان قوانینی در مورد چگونگی نگهداری، پرورش و تربیت اطفال پرداخته اند.

بازار «مندوی» یا کوچه کاه فروشی، که در قدیم محلی برای عرضه کاه و علوفه بوده، اکنون سرشار از زمزمه پرندگان زیبا و خوش الحان بومی و غیر بومی و در واقع بازار پرنده فروشان کابل است.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته‌بندی: در روز‌های پیش رو با افزایش واردات، گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار علاوه بر تهران و البرز در استان‌های دیگر هم عرضه می‌شود. روازنه بین 250 تا 300 تن گوشت وارد می‌شود و به زودی این رقم به حدود 600 تن می‌رسد.

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است که در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

پس از رشد قیمت کاکائو در سطح جهانی، بازار شکلات در ایران هم تحت تاثیر قرار گرفته است. چنان‌که این امر احتمال کوچ تولیدکنندگان از این فعالیت را تشدید کرده است.

در این ویدئو یک استاد مکزیکی 5 روش جدید و جالب برای تیز کردن چاقو‌های خانگی را یاد می‌دهد.

از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که این موضوع تکذیب شد.

کنسرسیوم بابت عبور قطار باید هزینه‌ای را به جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌کردند و گویا این توافق صورت نگرفته است و احتمالا به این دلیل ایران به این قطار لوکوموتیو نداده‌است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.