چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی پرش جوجه پنگوئن‌ها از کوه یخی 15 متری برای نخستین بار را ببینید.

گفته شده است علاوه بر این، تدابیر امنیتی بیشتری نیز به منظور حفاظت از سفارت خانه های آلمان در تهران و تل‌آویو، اتخاذ شده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل شامگاه شنبه اعلام کرد که از صبح فردا و طی روزهای آینده، هیچگونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.

ویدیویی پربازدید از لحظه باورنکردنی بلعیدن یک سنجاب توسط مرغ دریایی، در فضای مجازی، جنجال به پا کرده است.

خزعلی نوشت: ضرورت دارد در مورد عاملان «خدشه‌دار شدن هنجارها»، اعمال قانون شود.

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 امشب (شنبه) در مجموعه پِک برگزار شد.

پرسپولیس هم کم و بیش به دردسر تیم استقلال دچار شده است. آن ها هم در مرحله بعدی جام حذفی با حریفی مواجه خواهند شد که اخیرا تنها ناکامی قرمزپوشان در نیم فصل دوم لیگ برابر همین تیم رقم خورده است.

در یک برنامه تلویزیونی نشان خادمی حرم علی بن موسی الرضا (ع) به عوامل برنامه محفل اعطا شد. تصاویری از لحظه اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا (ع) به عوامل برنامه محفل را در ویدئو ببینید.

چشم و چراغ استقلال، برای دویستمین بار با پیراهن آبی، به میدان رفت.

گروه انتقام جویان سایبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی از جمله شهرهای بیت شمش، تل آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع و نتانیا را برعهده گرفت.

«آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز شنبه گفت که واشنگتن فوری خواستار آزادی این کشتی و خدمه بین‌الملی آن است.

یکی از اقداماتی که در فصل گرما انجام می‌شود، سرویس و روبراه کردن کولر‌های آبی است. هنگام راه اندازی کولر آبی یکی از خطراتی که افراد با آن مواجه می‌شوند، برق گرفتگی هنگام راه اندازی است؛ بنابراین افراد باید به یکسری نکات برای جلوگیری از بروز حادثه توجه کنند. در این ویدئو با مواردی که هنگام راه اندازی کولر آبی باید توجه شود، آشنا شوید.

مقامات اسرائیل که همواره با زیاده گویی از امنیت سایبری نفوذ ناپذیر دم می‌زنند، حتی توان تشخیص حملات را نداشته و در پاسخ به مطالبه‌گری ساکنین غاصب نقص فنی را علت این رخ‌دادها بیان می‌کنند، درحالی که کنترل تمامی زیرساخت های برق آن‌ها در دستان ما است.

بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا معروف به جشن قرمانی اتلتیک روز گذشته با حضور یک میلیون نفر در کوپا دل ری به شکلی ویژه در شهر بیلبائو اسپانیا به مدت 6 ساعت برگزار شد.

پایگاه ملی قوانین و مقررات وابسته به معاونت حقوقی دولت با انتشار گزارشی نوشت: شخصی به نام «غلام رضا طاهری امامی» از اتباع ایرانی ساکن آلمان با طرح شکایتی از سازمان ثبت احوال کشور در دیوان عدالت اداری با طرح درخواست ابطال تصمیم این سازمان برای ممنوعیت انتخاب نام «ژاکلین» اظهار داشته است...

گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس امروز شنبه در واکنش به توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز مدعی شد که توقیف کشتی MSC Aries توسط ایران غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌الملل است.