پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

در تاریکی شب، کاکتوس منافذ خود را برای تنفس باز می کند. اکسیژن از این طریق خارج شده و دی اکسید کربن وارد می شود. اما در این میان فرصت برای دانه تریستریکس آفیلوس نیز فراهم می شود تا به درون کاکتوس نفوذ کند.

سرگرد محمد احمدی: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

جمهوری آذربایجان روز سه شنبه باردیگر ارمنستان را به تیراندازی در امتداد مرز‌های مشترک بین دو کشور متهم کرد.

رسانه‌ها به نقل از حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق از افزایش آمار شهدای حمله موشکی روز دوشنبه 13 فروردین رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق خبر دادند.

دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

سال هاست که ارتباط میگرن با اختلالات گوارشی مانند بیماری التهابی روده از منظر علمی مورد تجزیه و تحلیل و به نوعی اکتشاف قرار گرفته است. معمولا از بیماران مبتلا به بیماری التهابی روده سوال نمی کنیم که آیا سردردهای میگرنی هم دارند یا خیر اما...

علیرضا زاکانی، شهرداری تهران: شهرداری تهران 2 ستون اجرایی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد؛ نخست مبارزه با پدیده زباله گردی با محوریت معاونت خدمات شهری است و دومین ستون مدیریت شهری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی مربوط می‌شود به ریشه‌کنی معضل کارتن خواب‌ها و متکدیان به محوریت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران.

فرمانده انتظامی گیلان: پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند

در بخش اول این مطلب چنین طرح مساله کردیم که بسیاری همواره این دغدغه را دارند که آیا سوابق روابط عاطفی شان را با همسر خود در میان بگذارند یا نه بهتر است که این کار را نکنند، زیرا منجر به شک و سوء تفاهم می شود. در ادامه با ذکر فایده ها و دردسرهای این " درددل کردن در مورد گذشته" با نیت شفاف سازی، جلب اعتماد و صمیمیت؛ این شمایید که تصمیم می گیرید " اسرار هویدا کنید" یا اینکه نه، فقط "سکوت"...

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: دوسوم کمبود معلم از طریق ساعات حق‌التدریس یا اضافه کار معلمان جبران می‌شود، در تلاش هستیم حق‌التدریس معلمان با کمک سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و خزانه هر دو ماه پرداخت شود، سال گذشته به دلیل تأخیر در پرداخت حق التدریس شرمنده معلمان شدیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی: در بررسی های اولیه خودروهای لوکس و گران‌قیمت سطح شهر مشخص شده که برخی از این خودروها فاقد مجوزهای لازم بوده و در حقیقت به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده‌اند.

رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 44سالگی شب 14 فروردین ماه درگذشت. علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون و پدر رضا داوود نژاد پیش از این از بستری شدن این بازیگر سینمای ایران در شیراز خبر داده بود و گفته بود دلیل بستری شدن او در بیمارستان عفونت خون بوده و باید در بیمارستان بستری و تحت درمان باشد.

بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است.

علی مطهری، نماینده سابق مجلس در شبکه اجتماعی "ایکس" به جنایت جدید اسرائیل علیه ایران واکنش نشان داد.

ویدئو‌هایی از حالات صورت انسان به ربات نشان دادند تا آن‌ها را فریم به فریم تحلیل کند. چند ساعت پس از آموزش ربات ایمو توانست با نگاه به صورت انسان و رصد تغییرات کوچک حالات صورت افراد را پیش بینی کند. ایمو توانست 840 میلیونم ثانیه قبل از آنکه فرد لبخند بزند، آن را پیش بینی کند و به طور همزمان واکنش یکسان نشان دهد.

حسین وحیدا: میزان آب رها شده در زاینده‌رود در روزهای اخیر در حدی نبوده که مزارع اصفهان و شرق این دیار بخوبی آبیاری شود و این امر کشت کشاورزان را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.