چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

شخص آزارگر احساس امنیت می‌کند، فکر می‌کند یک پروژه چند میلیاردی سینمایی را برای خاطر یک کار او که تعطیل نمی کنند و یا نهایتا حاشا می کند و...

کیهان کلهر موسیقدان و نوازنده مطرح کمانچه در روز 14 فروردین همراه با تنی چند از دوستانش به جمع آوری زباله های روز 13 بدر پرداختند.

فیفا بین طراحانی که خودشان انتخاب می‌کردند، یک رقابتی برگزار می‌کرد و از بین آن طرح‌های پیشنهادی، سه مورد را که مورد تایید همه کارشناسانشان قرار می‌گرفت، انتخاب می‌کرد.

این مراسم با سخنرانی ویدئویی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین و درخواست حمایت از اوکراین از سوی او همراه بود.

بهمن سال 98 شبکه سه سیما به دلیل آنچه «خطای فاحش کارگردان» عنوان کرد، پخش سریال «کتونی زرنگی» را پیش از آغاز متوقف کرد و با وجود توضیحات کارگردان و تهیه‌کننده به پخش این سریال رضایت نداد.

در جلسه روز گذشته 14 فروردین‌ماه شورای صنفی نمایش مقرر شده است که بلیت سینماهای سراسر کشور در ماه رمضان تا ساعت 19 نیم‌بها باشد.

قاطعانه و با تمام توان تا مجازت متخلفین در کنار شاکیان خواهد ایستاد و اجازه هیچ گونه مصلحت اندیشی و گذشت و سازش بر سر اصول و حرمت انسانی و آبرو و حیثیت سینمای شریف ایران را نخواهد داد.

نظر هوشنگ ابتهاج (سایه) از ربنای محمدرضا شجریان را ببینید.

در روزهایی که رضا براهنی درگذشت علیِ رضاقلی نویسنده «جامعه‌شناسی نخبه‌کُشی» هم درگذشت و چند روز بعد مردمان در قاب تلویزیون دیدند علی دایی در قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال شرکت می‌کند اما در کشور خود مجال فعالیت در فوتبال را ندارد. مجری جوان هم به جای یک رانده شده دیگر نشسته است. وقتی دایی و فردوسی‌پور غیر سیاسی رانده شده‌اند رانده شدن رضا براهنی با کله‌ای که به واقع بوی قورمه سبزی می‌داد...

این فیلم از 25 فوریه تا 13 مارس در جشنواره بین‌المللی فیلم یک جهان ولز موسوم به (Wow Film Festival) به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی که تاکنون در بیش از 30 جشنواره بین‌المللی حضور داشته است، برنده جوایزی از جمله تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از فستیوال ونیز سال 2020 است.

سه شب کابوس میبینی.

این خواننده در 13سالگی از استان اردبیل به این مسابقه آمد و در نهایت با 5 میلیون و 717 هزار رای، ستاره سوم سری اول «عصر جدید» شد.

دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی روزهای یکشنبه هرهفته می‌توانند با «مراجعه حضوری» به گیشه تئاتر شهر با ارائه کارت دانشجویی خود از تسهیلات تخفیف پنجاه درصدی بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه بهره‌مند شوند.

جامعه اصناف سینمای ایران هر گونه خشونت احتمالی به ویژه خشونت جنسی در شیوه های گوناگون آن در فرآیند فعالیت های هنری - فرهنگی را محکوم می‌کند.

تصاویری از حضور مهران غفوریان در دورهمی مهران مدیری و واکنش خنده‌دار او به سوال مسابقه را در ویدئو زیر می‌بینید.