جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

این نشست به نظر آخرین نشست خبری کومان در کسوت سرمربی باشگاه بارسلونا بود و این موضوع با پاسخ وی به این پرسش که بهترین لحظه دوران حضورش در بارسا چه زمانی بوده، پررنگ‌تر شد.

تیم ملی دختران در دو بازی انفرادی موفق به شکست لبنان شد. در دیدار انفرادی اول فردخت علیمی مقابل کایا چکیبان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

تحقیقات جدید نشان داد فوتبالیست‌ها 3.5 برابر بیش‌تر از عموم مردم در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تقدیم مدال به شهدا، ادای احترام به خانواده شهید بابایی، نام‌گذاری کاروان ایران به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حفظ حجاب از ارزش های کاروان پاراالمپیک 2020 بود که از آنها پاسداری می‌کنیم.

بازیکن سانتوس، برزیل و نیویورک کاسموس در 23 اکتبر 81 ساله می‌شود. پله تنها کسی است که به عنوان بازیکن سه بار قهرمان جام جهانی شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از جمعه 4 تا یکشنبه 20 شهریور سال 1401 در شهرهای مختلف روسیه برگزار خواهد شد

این بازیکن در برتری 5 بر صفر مقابل بنگلادش توانست دو پنالتی را تبدیل به گل کند و اولین پنالتی ایران مقابل اردن را نیز تبدیل به گل کرد و بازیهای موثری را ارائه داد. طاهرخانی خود را به‌عنوان یک رهبر واقعی در زمین نشان داد تا به موفقیت بزرگ ایران کمک کند.

متاسفانه بیش از 60 درصد ریه این پیشکسوت کشتی ایران درگیر ویروس کرونا شده است.

با برد قاطع سه برصفر تیم ملی دختران نوجوان ایران مقابل اردن که سومین برد متوالی ایران را به ثبت رساند، صعود این به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی شد.

سجادی با بیان اینکه واقعیت این است که در دنیا مدال های ورزشی بین بانوان و آقایان به نسبت مساوی تقسیم شده است، بیان کرد: اگر چه در یکسری رشته ها به دلیل اعتقادات و دین اجازه شرکت به بانوان داده نشده اما در بسیاری خانم ها می توانند با حجاب شرکت کنند.

در این رای آمده است: " کمیته انضباطی هیات فوتبال استان به دلیل آن چه در بازی ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در شهرستان مرند اتفاق افتاده بود، با صدور احکامی فعالیت ریاست هیات فوتبال مرند و اعضای اجرایی این هیات را تعلیق کرد و فعالیت این نفرات در حوزه فوتبال، فوتسال و مدرسه فوتبال را باطل اعلام کرد. این کمیته در ادامه بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باران اسپورت را نیز که...

این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم «ارس تجارت تبریز» جریان داشت اما در دقیقه هشتاد هواداران تیم «باران اسپورت مرند» به زمین بازی هجوم آوردند و با سلاح سرد مانند چاقو و قمه به بازیکنان ارس تجارت حمله‌ور شدند.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه سه تأکید کرد: در حال حاضر نه تیم حقوقی ما و نه تیم حقوقی ویلموتس نمی‌توانند دفاعیه یا لایحه جدیدی ارائه کنند و فقط باید منتظر باشند قضات برجسته دادگاه CAS رأی صادر کنند که قرار است این رأی تا 7 آبان صادر شود.

امیرعلی صادقی در دو دیدار رفت و برگشت برابر ذوب آهن در فصل گذشته موفق به گلزنی شد. وی جزو بازیکنان انگشت‌شمار زیر 21 سال لیگ برتر است که سابقه گلزنی در این لیگ را در کارنامه دارد. صادقی در چند مرحله به اردوی تیم فوتبال جوانان نیز دعوت شده است.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اواخر مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

گرشاسبی: تاوان بسته بودن پنجره را در فولاد حدود بیست میلیارد تومان دادیم و حالا هم داریم تاوان می دهیم و به جرات بگویم هیچ وقت خودم را در این خفت و خواری ندیدم اما به عشق این تیم و هوادار تن دادم. مثل یک تیم تیر خورده ای هستیم اما قطعا با روحیه ای که شما به تیم می دهید، محرومیت جبران خواهد شد و ان شالله دست به دست هم می دهیم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.