شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

این دیدار، برای هر دو تیم دشوار است و بازیکنان باید شرایط را درک کنند.

فدراسیون فوتبال امارات بلیت فروشی اینترنتی این بازی را آغاز کرده است. قیمت بلیت 5.61 دلار اعلام شده که حدود 157 هزار تومان است.

کشتی‌گیر جویباری کشورمان بعد از پیروزی مقابل نایفونوف، درخصوص راند چهارم مبارزه خود با تیلور گفت: مطمئنم کشتی زیبایی خواهد شد. طبق کشتی‌هایی که قبلا با او گرفتم و رفته‌رفته مبارزه بهتری داشتم، امیدوارم که شکست در المپیک توکیو را با پیروزی در فینال مسابقات جهانی جبران کنم.

گفتنی است در رای قبلی این بازیکن به سه ماه محرومیت و پرداخت 50 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود.

پیرو صدور اجراییه از شعبه چهارم اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی عدالت مبنی بر توقیف مبالغ حساب بانکی باشگاه تا سقف هفت میلیارد و نهصد میلیون تومان؛ امروز توافق‌نامه‌ای بین باشگاه استقلال و طرف شکایت کننده تنظیم و امضا شد.

تیلور چندی پیش در فینال المپیک توکیو موفق به شکست حسن یزدانی شد. وی پیش از آن نیز 2 مرتبه دیگر در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات قهرمانی جهان 2018 نیز موفق به شکست حسن یزدانی شده است. حسن یزدانی به دنبال انتقام از تیلور است.

صفی در فینال به مصاف آروژان ساگاندلیکوف رفت و ست نخست را با نتیجه 6 بر 3 به سود خود به اتمام رساند. وی ست دوم را 6 بر 4 به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ست سوم نیز 7 بر 5 به برتری دست یافت و برنده این دیدار حساس شد.

شرایط حضور یک سیستم VAR را در کشور فراهم کردیم و استادیوم آزادی قرار است به این سیستم مجهز شود. ما به AFC و فیقا اعلام کردیم. برای بازی برابر کره این شرایط را داریم و منتظر پاسخ آن‌ها هستم.

هراتیان تنها پزشک خاورمیانه که با فیفا به صورت مستقیم همکاری می‌کند از ابتدای مسابقات در لیتوانی حضور داشته و حالا نامش به عنوان اولین پزشک ایرانی ثبت می‌شود که در فینال فوتسال جام جهانی مردان نقش‌آفرینی می‌کند.

براساس برنامه مسابقات، استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم به مصاف هم می‌روند. شهرآورد اصفهان بین ذوب‌آهن و سپاهان در هفته چهارم برگزار خواهد شد.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند و داربی 97 را برگزار می‌کنند.

کومان فارغ از هر نتیجه‌ای، همچنان به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد. او اسطوره و هوادار بارسلونا است.

وی با اشاره به استخلاص 18 زندانی جرایم غیرعمد در اربعین سال 1400 گفت: برای آزادی این تعداد زندانی رقمی بالغ بر 4 میلیارد و 230 میلیون ریال به صورت کمک ویژه پرداخت شده است.

پیمان جبلی روز چهارشنبه 7 مهرماه با حکم مقام معظم رهبری به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب شد.

ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال: فدراسیون در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌برد و این بر روی بازی‌های دوستانه تاثیر گذاشت.

گویا یکی از اعضای این تیم ماسک صورت خود را پایین آورده بود و همین باعث شد تا مسئولان او را از هواپیما خارج کنند و تدیف و سایر اعضا نیز همراه او بیرون رفتند