جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

شفقتیان چند سال قبل در اعتراض به مشکلات مالی بعد از بازنشستگی و عدم رسیدگی مسئولان فدراسیون فوتبال به وضعیت معیشتی پیشکسوتان دست به اعتصاب غذا و دوختن لبهایش زد که سرو صدای زیادی به پا کرد.

گل اول پورتو به لیورپول توسط مهدی طارمی در دقیقه 75 به ثمر رسید اما در پایان این بازی پورتو 5 بر 1 از لیورپول شکست خورد.

نوراللهی و قائدی در ترکیب اصلی الاهلی حضور داشتند که البته نوراللهی در آغاز نیمه دوم تعویض شد.

بررسی شرایط باشگاه، بحث در ارتباط با مشکلات مالی باشگاه، تعهدات بین‌المللی، بازی پیش‌رو در لیگ قهرمانان و شرایط سفر و اقامت تیم در عربستان، از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

شاکردان دراگان اسکوچیچ با کسب هر شش امتیاز ممکن، در صدر جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا به شمار می‌رود.

زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد. با وجود مصدومیت طولانی مدت، این مهاجم در ترکیب تیم ملی کشورش برای بازی مقابل کوزوو و یونان به میدان می‌رود.

این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 13 به سود ایران پایان یافت تا ملی‌پوشان ایران صعودشان به جمع تیم‌هایی که برای رتبه نهم تا دوازدهم رقابت می‌کنند را قطعی کنند.

دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 24 مهرماه در عربستان برگزار خواهد شد.

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و هافبک فصل گذشته تراکتور پس از توافق و عقد قرارداد با نساجی به این تیم پیوست.

کومان پس از پیروزی هلند مقابل آلمان در نیمه‌نهایی جام ملتهای اروپا در 1988، باسن برهنه‌اش را با لباس تیم ملی آلمان پاک کرد تا نفرتش از آلمانی‌ها و غیرتش به هلند را نشان دهد. اما عرق ملی به این رفتارهای توهین‌آمیز نیست.

پیش از این قدرت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی بود.

تیم ملی ایران 2 پله نسبت به قبل سقوط کرد و در رده هفتم دنیا ایستاد. تیم ملی فوتسال کشورمان در رده بندی قبلی در رتبه پنجم قرار داشت.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امشب در این برنامه تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

سفیر کشورمان در ازبکستان ادامه داد: شما سفیران ایران در کشور ازبکستان هستید و پیگیر نتایج شما در مسابقات بودم. صعود شما به مسابقات جام ملت‌های آسیا نشان از توانمندی و اقتدار شما می دهد. با این صعود باعث شادی میلیون ها ایرانی شده اید.