جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

مشاور پزشکی ریاست فدراسیون فوتبال از صدور مجوز حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای دیدار ایران و کره جنوبی خبر داد.

رتبه پایین امارات باعث نمی‌شود که ظرفیت‌ها و ارزش این تیم کاهش پیدا کند. ما چیزهای زیادی از تیم امارات و بازیکنانش می‌دانیم. به عملکرد این تیم احترام می‌گذاریم و انتظار داریم که بازی سطح بالایی با یک تیم بزرگ انجام دهیم.

امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مساله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.

«فرشید اسماعیلی» هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران به طور رسمی به العربی قطر پیوست.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباسپور در دور اول با مکس نوری از آمریکا مسابقه می دهد و در صورت برتری در یک هشتم نهایی با برنده هاخویان از ارمنستان و برنارد اشمیت از آلمان مبارزه می کند.

من همچنین می‌خواهم مطمئن شوم که این مدال مفید است و فقط در قفسه قرار نگیرد.

بازیکنان تیم های ملی فوتبال زنان ونزوئلا در نامه خود نوشته‌اند که یکی از بازیکنان این کشور سال گذشته فاش کرده که از 14 سالگی مورد سوء استفاده جنسی مربی اش قرار گرفته است.

مظاهری در دوره مدیریت قبلی باشگاه استقلال به علت مشکلاتی با احمد مددی داشت، تصمیم گرفت قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و از استقلال جدا شود.

ورزشگاه الوصل گنجایش 10 هزار نفری دارد و به این ترتیب در بازی ایران برابر امارات شاهد حضور 8 هزار تماشاگر خواهیم بود.

در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا 3 ثانیه مانده به پایان 2 بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و 2 امتیاز از دست داد تا با نتیجه 3 بر 2 شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند.

گل‌های استقلال را ارسلان مطهری در دقیقه 38 و فردین رابط در دقیقه 90 به ثمر رساندند. تک گل تیم خیبر را میلاد غریبی در دقیقه 70 به ثبت رساند.

من فکر می‌کنم 80 درصد تیم در حال حاضر خارج از ایران (در کشورهای مختلف) هستند، نه تنها بازی می‌کنند بلکه واقعا خوب عمل می‌کنند، مهم هستند و برای تیم‌های خود تفاوت ایجاد می‌کنند. وقتی 10 سال پیش به آن نگاه می‌کنیم، واقعا این‌طور نبود. من از توانایی بازیکنان خود در ایران آگاهم.

قطعا در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت. بعد از میزبانی و ورود VAR که جلوی خیلی از بهانه‌جویی‌ها برای میزبانی ایران را گرفت، حضور تماشاگران خیلی مهم است.

2 مدال طلای 4 وزن دوم از آن آمریکا شد و ایران و روسیه هر کدام به یک مدال طلا رسیدند. در 4 وزن نخست نیز 2 مدال طلا به ایران رسید و آمریکا و روسیه هر کدام یک طلا گرفتند.

در دیدار نهایی برابر ماگومد قربان اف دارنده مدال طلای اروپا از روسیه به روی تشک رفت و با زیرگیری های منحصر به فرد خود و با نمایش یک کشتی ایرانی در پایان با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و سومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.