جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

دیروز تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از پیروزی برابر اردن برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

الهه منصوریان با اقتدار در ادامه مسابقات wlf در کمتر از یک دقیقه حریف چینی‌اش را ناک‌اوت کرد.

حالا فرهاد بیش از پیش می‌داند که داستان استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر جداست و مدیر عامل قرار است پول و امکانات بیاورد نه آن که مالک و صاحب تیم باشد

رئیس وقت باشگاه بارسلونا، برای پذیرش ریسک سرمایه‌گذاری روی آن پسر بچه 13 ساله آرژانتینی نگران و مردد است. در نهایت اما کارلوس رکساچ، نماینده باشگاه بارسلونا، در دیدار با نمایندگان مسی متقاعد شد هر چه سریع‌تر با پسربچه آرژانتینی قرارداد ببندد؛ قراردادی که به خاطر شتاب‌زدگی از ترس سایر رقبا اولین بار روی یک تکه دستمال کاغذی نوشته و امضا شد.

این بازی از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

مهدی طارمی با درخشش و گلزنی در بازی شب گذشته تیمش مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار گرفت.

برای اولین‌بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه‌ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد.

با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت

یک منبع پلیس فاش کرد که مدال‌ها به یک ایست بازرسی در منطقه مسکو که وسنینا در آن زندگی می‌کند بازگردانده شده است.

دیدار تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و اردن در وقت قانونی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی شاگردان ایران دوست توانستند تیم قدرتمند اردن را شکست داده و به رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان صعود کنند.

می‌توان حضور تماشاگران در دیدار ایران و کره جنوبی را به عنوان یک شروع برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به منظور انجام مسابقات داخلی تلقی کرد.

می‌توان حضور تماشاگران در دیدار ایران و کره جنوبی را به عنوان یک شروع برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به منظور انجام مسابقات داخلی تلقی کرد.

این مسابقه در 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه هر 2 تیم در تعداد امتیاز و تعداد گلزده و خورده مساوی بودند و یکی از آنها می‌توانست به دور نهایی صعود کند؛ ضربات پنالتی مشخص‌کننده تیم برتر بود.

روشن: مجیدی غرور کاذب دارد و از یک بزرگتر کنار دست خودش استفاده نمی‌کند. نگران فرهاد مجیدی هستم، دارد به خودش ظلم می‌کند.

الون اسپورتز که یکی از رسانه‌های ورزشی پرتغال است نیز در واکنش به این گل گفت: «چرا لیگ پرتغال ارزش دیدن دارد؟ مهدی طارمی ضربه فوق‌العاده‌ای را نشانه رفت. باید ببینید.»

از زاویه‌های مختلف گل مهدی طارمی در بازی دیشب پورتو را ببینیم.