یک‌شنبه 15 مهر 1403

هیتلر عصر جدید

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
هیتلر عصر جدید

اسماعیل بقائی گفت: حملات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی با تسلیحات اهدائی آمریکا، علیه اماکن مقدس، مدارس، مساجد و مجموعه‌های درمانی در فلسطین و لبنان، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می‌اندازد. کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن و زیر ساخت‌های غیرنظامی، بخش جدائی‌ناپذیر اندیشه‌های صهیونیسم و تکفیر است.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تداوم جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در لبنان و فلسطین از جمله حمله به مسجدی در دیرالبلح در نوار غزه که آوارگان بی‌پناه را در خود جای داده بود و حملات هوایی به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: حملات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی با تسلیحات اهدائی آمریکا، علیه اماکن مقدس، مدارس، مساجد و مجموعه‌های درمانی در فلسطین و لبنان، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می‌اندازد. کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن و زیر ساخت‌های غیرنظامی، بخش جدائی‌ناپذیر اندیشه‌های صهیونیسم و تکفیر است.

بقائی افزود: استمرار سیاست ترور و کشتار جمعی علیه ملت مظلوم فلسطین که از خانه و کاشانه خود آواره و در عبادت‌گاه‌ها، مراکز فرهنگی و درمانی پناه گرفته اند، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و شایسته است جامعه جهانی با هیتلر عصر جدید یعنی نتانیاهو و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، برخورد جدی و موثر نمایند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کرد: سیاست ناامنی سازی منطقه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی است و بی عملی در برابر این جنایات عواقب غیرقابل جبرانی برای همه کشور‌های منطقه و فراتر از آن خواهد داشت.

بقائی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر از همه کشور‌های جهان به خصوص کشور‌های مسلمان می‌خواهد که از هر طریق ممکن و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار دارند، ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم بی‌پناه و آواره در غزه و لبنان، با سیاست ترور و ناامن سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

از میان اخبار

جزئیات مقاله بنی گانتس وزیر دفاع پیشین اسرائیل در نیویورک تایمز

حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران؛ از تئوری تا واقعیت!

جنگ ایران و اسرائیل؛ متحدان منطقه‌ای تهران کجای کار هستند؟

انتشار اخبار جعلی در شرایط بحرانی