سه‌شنبه 17 مهر 1403

عقب‌نشینی دو ملی‌پوش والیبال از تصمیم جنجالی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عقب‌نشینی دو ملی‌پوش والیبال از تصمیم جنجالی

به نظر می‌رسد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نباشند از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش در خبری اختصاصی اعلام کردیم که دو ستاره تیم ملی والیبال ایران که اتفاقاً در هر سه هفته لیگ ملت‌ها نیز حاضر بودند و جزو بازیکنان اصلی تیم به حساب می‌آمدند قصد دارند از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف دهند.

قرار بود این اتفاق نیز رخ دهد و تصمیم این دو بازیکن برای عدم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز قطعی بود اما به نظر می‌رسد که حالا آنها این تصمیم جنجالی را تغییر داده‌اند. اخباری پیرامون این دو بازیکن مطرح شده بود که آنها را به این سمت برده بود تا فعلاً از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کنند اما با قرار گرفتن در لیست تیم ملی آنها از این اقدام جنجالی عقب نشینی کرده‌اند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا به زودی آغاز خواهد شد و این دو بازیکن نیز در این تمرینات حاضر خواهند بود تا در کنار سایر ملی‌پوشان خود را برای حضور در مسابقات حساس پیش رو آماده کنند. هرچه که هست همانطور که داورزنی تاکید کرده والیبال ایران اکنون بیش از هر زمان دیگری به همدلی نیاز دارد و باید از حواشی دوری کرد چرا که فکر کردن به عدم حضور در المپیک نیز برای والیبال ایران یک کابوس تلخ و باورنکردنی خواهد بود.