چهارشنبه 2 آبان 1403

علاقه آلمانی‌ها به ناگلزمان: در جام جهانی هم مربی‌مان باش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
علاقه آلمانی‌ها به ناگلزمان: در جام جهانی هم مربی‌مان باش

رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است یولیان ناگلزمان می‌تواند در جام جهانی بعدی تیم ملی آلمان را هدایت کند.

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان روز به روز جدی‌تر می‌شود. سرمربی آلمانی تا پایان مسابقات یورو 2024 که در همین آلمان برگزار می‌شود، هدایت ژرمن‌ها را برعهده دارد اما پس از آن مشخص نیست که اتفاقی رخ خواهد داد.

باشگاه‌هایی مانند بارسلونا، چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ به جذب ناگلزمان علاقه دارند. خود مربی و نمایندگانش نیز بارها تاکید کرده‌اند که در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب پس از یورو، آلمان را ترک می‌کنند اما هیچ‌گاه احتمال تمدید قرارداد با تیم ملی را رد نکرده‌اند.

رودی فولر که مدیریت تیم ملی آلمان را بر عهده دارد، در مورد شانس فدراسیون برای نگه داشتن ناگلزمان پس از یورو گفت:«قبل از دو بازی درخشان اخیر گفته بودیم که می‌توانیم با او تا جام جهانی بعدی ادامه دهیم. این آرزوی بزرگ ما خواهد بود.»

فولر سپس در مورد آمادگی ناگلزمان برای تمدید قرارداد گفت:«او پرسش‌های زیادی دارد، اما می‌داند که ما تیم خوبی داریم که با آن می‌توانیم در سال‌های آینده به دستاوردهایی برسیم. مربی‌گری در تیم ملی واقعاً چیز خاصی است. این مهمترین چیز برای یک مربی است. فکر می‌کنم او تیم را دوست دارد. دانستن این موضوع مهم است. در پایان با آرامش درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. او می‌داند که ما می‌خواهیم با او ادامه دهیم.»