دوشنبه 16 مهر 1403

علت نیمکت‌نشینی کنده: فلیک تنبیهش کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
علت نیمکت‌نشینی کنده: فلیک تنبیهش کرد!

دلیل نیمکت‌نشینی ژول کنده در بازی مقابل دپورتیوو آلاوس مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در بازی مقابل آلاوس به طور غیرمنتظره‌ای نیمکت‌نشین شد. او تا این بازی تمام 900 دقیقه ممکن از فصل را بازی کرده بود و حضورش در تمامی بازی‌ها تا آن زمان تضمین شده بود. اما این بار در ویتوریا، هانسی فلیک، سرمربی تیم، تصمیم گرفت که او را در ترکیب اصلی قرار ندهد.

تغییر کنده با هکتور فورت تنها تغییر فلیک در ترکیب اولیه نسبت به تیمی بود که در روز سه‌شنبه یانگ بویز را گلباران کرد. علت این تصمیم، به گفته‌ی اسپورت، به دلیل مسئله ترکیب چرخشی نبود، بلکه به علت تنبیه انضباطی بود. کنده به دلیل تأخیر در حضور در جلسه پیش از بازی، از سوی فلیک تنبیه شد.

برنامه اولیه این بود که کنده در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، اما تأخیر او در رسیدن به جلسه باعث شد که فلیک تصمیم خود را تغییر دهد. سرمربی آلمانی از ابتدای فصل به بازیکنان خود درباره اهمیت وقت‌شناسی هشدار داده بود. این بار، فلیک تصمیم گرفت که برای تأخیر کنده جریمه‌ای اعمال کند، اگرچه در کنفرانس پس از بازی فقط به این نکته اشاره کرد که کنده «نیاز به استراحت داشت».

فلیک از ابتدای فصل به مسائل انضباطی اهمیت زیادی داده است و این موضوع را در تمرینات پیش‌فصل و در مصاحبه‌های اخیر خود به وضوح بیان کرده است. همچنین پیش از این، برخی تأخیرات را نادیده گرفته بود، اما این بار تصمیم گرفت که برخورد جدی‌تری انجام دهد.

علت نیمکت‌نشینی کنده: فلیک تنبیهش کرد! 2