سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت و زمان بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد ساعت و زمان بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار آلومینیوم اراک می رود

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اصغر رضایی نیک صدا پیشه سریال کارآگاه کاستر امروز سه‌شنبه هفتم فروردین در 68 سالگی درگذشت. صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت ایرنا: علی اصغر رضایی نیک صدا پیشه سریال کارآگاه کاستر امروز سه‌شنبه هفتم فروردین در 68 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

این شکایت‌ها که نماینده میلیون‌ها مصرف کننده هستند، منعکس کننده ادعاهای هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر این هستند که اپل، قانون ضد انحصارطلبی آمریکا را با سرکوب فناوری اپلیکیشن‌های پیام رسان، کیف‌های دیجیتالی و سایر اقلامی که می‌توانستند رقابت در بازار برای تلفن‌های هوشمند را افزایش دهند، سرکوب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان و نحوه پرداخت زکات فطره (سرفطره) و فدیه ترک روزه برای اهل‌سنت در سال 1403 مشخص شد. ماموستا اشرف ایل‌بیگی در گفت‌وگو با تسنیم، میزان و نحوه پرداخت زکات فطره (سرفطره) و فدیه ترک روزه برای سال 1403 را اعلام کرد و اظهار داشت: میزان فطریه به ازای هر نفر یک صاع از قوت غالب هر شهر، معادل دو و نیم کیلوگرم و میزان فدیه ترک روزه برای هر روز، یک مد از همان قوت برابر با یک چهارم میزان فطریه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از 10 درصد افزایش یافته است بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از 10 درصد افزایش یافته است به گزارش عرشه آنلاین هر افغانی در بازار تهران در حدود 844 تومان قیمت دارد این در حالی است که قیمت فروش هر افغانی در روزهای ابتدایی اسفندماه برابر با 764 تومان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش باران سیل‌آسا کام مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز را در ایام نوروز تلخ کرد. بارش باران سیل‌آسا کام مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز را در ایام نوروز تلخ کرد. بر اساس ویدئوی منتشر شده، خیابان‌های مناطق مختلف اهواز به دلیل آبگرفتگی بر اثر بارش باران بسته شده و فاضلاب به داخل منازل شهروندان نفوذ کرده و تصاویر تلخی را رقم زده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران در مقایسه با سال 1400 تقریباً پنج برابر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاه عالی انگلیس روز سه‌شنبه طی حکمی جنجال‌برانگیز به «جولیان آسانژ» بنیان‌گذار سایت افشاگر «ویکی‌لیکس» مهلت داد که علیه حکم استردادش به آمریکا درخواست تجدید نظر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود آنکه بیشتر مردم خیار را در خانواده سبزیجات و صیفی‌جات جای می‌دهند، این ماده غذایی نوعی میوه به شمار می‌رود. با وجود آنکه بیشتر مردم خیار را در خانواده سبزیجات و صیفی‌جات جای می‌دهند، این ماده غذایی نوعی میوه به‌شمار می‌رود؛ میوه‌ای بسیار مغذی و آبدار. خیار میوه منبع خوبی برای تامین آب بدن است و از آنجا که کالری، چربی، کلسترول و سدیم کمی دارد، برای بدن بسیار مفید است. با وجود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام سکه برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ روند افزایش قیمت طلا و سکه ادامه‌دار است. کدام سکه برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ روند افزایش قیمت طلا و سکه ادامه‌دار است. به گونه‌ای که به گزارش برخی از رسانه‌ها قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز 7 فروردین در حدود 39 میلیون و 100 هزار تومان بسته شد. اما آیا خرید سکه برای سرمایه‌گذاری خوب است؟ ماه‌هاست که خرید و فروش بازار سکه داغ است و بسیاری از مردم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس برای دیدار و گفتگو با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران وارد تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران آمادگی تهران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با ابوظبی در چارچوب منافع و مصالح دوطرف اعلام کرد.