سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردم ایران در طول تاریخ به تکنولوژی علاقه داشته‌اند. هر زمان ابزار و امکان جدیدی در دنیا عرضه شده، تجار ایرانی جزو اولین تجاری بودند که آن را وارد کرده و به صورت عمومی عرضه کرده‌اند و مردم ایران نیز جزو اولین خریداران آن ابزارها بوده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور امیر حسین ترکمان معروف به «امیر خلوت»، رپری از دنیای موسیقی زیرزمینی ایران در برنامه تلوزیونی «به وقت بهار»، مورد توجه بسیاری از دنبال‌کنندگان موسیقی «رپ» قرار گرفت حضور امیر حسین ترکمان معروف به «امیر خلوت»، رپری از دنیای موسیقی زیرزمینی ایران در برنامه تلوزیونی «به وقت بهار»، مورد توجه بسیاری از دنبال‌کنندگان موسیقی «رپ» قرار گرفت. این رپر که آثارش به صورت زیرزمینی منتشر می‌شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد حزب‌الله گفت: حزب‌الله از قدرت نظامی بالایی برخوردار است و طرف‌هایی همچون آمریکا بارها درخواست گفت‌وگوی مستقیم با ما را داشتند که همه آنها را رد کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور، کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای را یک موفقیت و دستاورد خواند و در عین حال تصریح کردکه اما حتی یک تلفات و کشته در جاده ها نیز قابل تحمل و پذیرفته نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مشخص شد. اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مشخص شد. دانش آموزان تا پایان 28 فروردین باید به مدرسه می‌رفتند. اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ 26 اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

وب‌گاه عصر ایران

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو کذب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا فیلمی از سوراخی در رامسر که صداهای عجیب از آن بیرون میاید در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از مردم را شوکه کرد. اخیرا فیلمی از سوراخی در رامسر که صداهای عجیب از آن بیرون میاید در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از مردم را شوکه کرد. در روستای پیاز‌کش رامسر یک سوراخ داخل کوه وجود دارد که از درونش صد. ایی ناشناس و بدون توقف بیرون میا‌ید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟ این موضوعی است که برای هرکسی که به دنبال حفظ و حراست از امنیت خود و اموال خود است قابل پرسش خواهد بود موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟ این موضوعی است که برای هرکسی که به دنبال حفظ و حراست از امنیت خود و اموال خود است قابل پرسش خواهد بود. اگر شما هم به امنیت خود اهمیت میدهید و یا به دنبال سپردن حراست و نگهبانی خود به موسسه حفاظتی مراقبتی هستید، این پست برای شما منتشر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از دیدار و رایزنی رهبر جریان حکمت ملی عراق با ولی‌عهد عربستان سعودی در شهر جده خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی گفت: عربستان و اسرائیل هم در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند. ما در آذر 93 می‌توانستیم در برجام به توافق نهایی برسیم. در آن مقطع با 1+5 بر سر سه موضوع اختلاف داشتیم، در ایران هم روی این سه موضوع حساسیت بود اما در داخل به صورتی که آن‌ها هم قبول کنند، حل‌وفصل کردیم و اختیارات لازم را به آقای ظریف دادیم. حسن روحانی گفت: عربستان و اسرائیل هم در دوره مذاکرات برجام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاسی‌بلندها اکنون بیش از نیمی از فروش خودروها در اروپا را تشکیل می‌دهند. فروش این خودروها (SUV) در اروپا 51 درصد از فروش خودروهای جدید در سال 2023 را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توضیحات روابط عمومی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) به انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است. توضیحات روابط عمومی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) به انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است. بسم الله الرحمن الرحیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پایگاه خبری مدعی شد؛ "معین" طی چند سال گذشته یه ایران رفت و آمد داشته است یک پایگاه خبری مدعی شد؛ "معین" طی چند سال گذشته یه ایران رفت و آمد داشته است انصاف نیوز که مسعود پزشکیان نماینده مجلس نزدیک است به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده؛ معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم فوت مادرش بوده است، البته این رفت و آمدها در سکوت خبری انجام شده است.