سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمرین امروز پرسپولیس درحالی دنبال شد که اوسمار ویرا همچنان غایب بزرگ این تیم است. تمرین امروز پرسپولیس درحالی دنبال شد که اوسمار ویرا همچنان غایب بزرگ این تیم است. به گزارش عرشه آنلاین؛ اولین تمرین پرسپولیس روز گذشته در استادیوم شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌3 بازیکن پرسپولیس دچار سرماخوردگی شدند و نتوانستند در تمرین تیم شرکت کنند. 3 بازیکن پرسپولیس دچار سرماخوردگی شدند و نتوانستند در تمرین تیم شرکت کنند. تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،3 ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر غیرالزام آور بودن قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا تاکید کرد که «قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه لازم‌الاجراست.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور علت مسدود شدن جاده چالوس در هر دو مسیر را بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ضمن بیان علت مسدود شدن جاده چالوس در هر دو مسیر، اظهار کرد: در مقطعی گره ترافیکی در این محور ایجاد شده که برای مدیریت و تخلیه بار ابتدایی و انتهایی مسیر مجبور به مسدود کردن هر دو مسیر (شمال به جنوب و جنوب به شمال)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن شش عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طوفان شن در زاهدان جاده‌های این شهر را ناپدید و کار را برای رانندگان سخت و خطرناک کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتمادآنلاین: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری رباینده دختری 20 ساله در شمال شهر تهران خبر داد. سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور مهاجرین و بازگشتگان حکومت سرپرست افغانستان، از میزبانی مهاجرین افغان، توسط جمهوری اسلامی ایران به نیکی یاد کرد و گفت: ما برای مدتی دیگر هم خواهان این میزبانی خوب همسایه مسلمان خویش هستیم. سخنگوی وزارت امور مهاجرین و بازگشتگان حکومت سرپرست افغانستان، از میزبانی مهاجرین افغان، توسط جمهوری اسلامی ایران به نیکی یاد کرد و گفت: ما برای مدتی دیگر هم خواهان این میزبانی خوب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مستشار سپاه پاسداران در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید. یک مستشار سپاه پاسداران در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: انگشتر گران قیمت به جا مانده مسافر در یکی از هتل‌های این جزیره به صاحب خود تحویل داده شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «مهرداد تاوتلی» با اعلام این خبر اظهار کرد: کارگر این هتل یک انگشتر گران قیمت به ارزش 50 میلیارد ریال را که متعلق به یک مسافر بوده و در اتاق هتل جا مانده بود، به مدیریت هتل تحویل داد تا به صاحب خود بازگردانده شود. وی ادامه داد: پس از اعلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از 6 فروردین ماه تا 16 اردیبهشت ماه سال 1403 تولید و ارائه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن را ببینید لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن را ببینید در این حادثه، نجاتگران هلال احمر با ایجاد کارگاه تخصصی نجات در سیلاب موفق شدند به فرد گرفتار شده در رودخانه فصلی درودزن منطقه کوهمره نودان در استان فارس دسترسی پیدا کنند و وی را به محل امن انتقال دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسرین مقانلو به مناسبت سال نو یک ویدئو غم‌انگیز از خود و پسر مرحومش منتشر کرد. نسرین مقانلو به مناسبت سال نو یک ویدئو غم‌انگیز از خود و پسر مرحومش منتشر کرد. نسرین مقانلو نوشت: عزیزان سفر کرده‌ام، عیدتان در آسمان‌ها مبارک، روحتان شاد مسیرتان پر نو.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور مهاجرین و بازگشتگان حکومت سرپرست افغانستان، از میزبانی مهاجرین افغان، توسط جمهوری اسلامی ایران به نیکی یاد کرد و گفت: ما برای مدتی دیگر هم خواهان این میزبانی خوب همسایه مسلمان خویش هستیم.