یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عصر ایران

اخیرا سقوط یک شی فضایی ناشناخته در خانه یک مرد آمریکایی خبرساز شده است. پیشتر چنین اتفاقی به موجودات فضایی ارتباط داده می‌شد؛ اما پاسخ ناسا چیست؟

وب‌گاه گسترش

پروتکل بین زنجیره‌ای "ورم‌هول" (Wormhole) در حال آماده‌سازی برای رونمایی از توکن حاکمیتی خود با نام "W" است. برای این منظور، یک ایردراپ (Airdrop) در تاریخ 3 آوریل برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن صدای آژیر هشدار در «المالکیه» و «دیشون» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از سران گروهک «هیئه تحریرالشام» و معروف به مرد شماره دو این گروهک تروریستی در انفجار بمب در محل اقامتش کشته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امشب جمعه جسم نورانی در آسمان اهواز دیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نبودن سردارقاانی در یک تصویر جنجال برانگیز شد برخی اکانت های وابسته به اسرائیل با تحلیل غیبت فرماندهان سیاه قدس و هوافضای سپاه در عکس از مراسم نماز رهبر انقلاب بر پیکر هفت شهید حنله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه نتیجه گرفته اند که انتقام ایران از اسراییل نزدیک است عصر ایران نوشت اکانت وابسته به موساد از اینکه سردار قاآنی و سردار حاجی زاده در مراسم امشب نبودن نتیجه گرفته است که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی دلایل اختلال خواب عبارتند از استرس و اضطراب، ناراحتی یا درد، اختلالات محیطی مانند سروصدا، حرکت و دمای خیلی گرم یا خیلی سرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملکرد مراقبت‌های بهداشتی مرزی و فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حوزه کنترل بیماری‌های واگیر از تاریخ 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403، اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

پس از کاهش مداوم در هفته گذشته، قیمت اتریوم (ETH) در حال حاضر در مقابل دو سطح حمایت مهم قرار دارد. با این حال، منتظریم که این روند نزولی در روزهای آینده تشدید شود؛ زیرا به نظر می‌رسد که قیمت اتریوم در حال حاضر اوج محلی خود را تجربه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فضای مجازی تصاویری از دو فیلم از آسمان اهواز و داخل عراق در نزدیکی خوزستان منتشر شده است فیلمی از یک شی نورانی در آسمان اهواز دقایقی پیش منتشر شده است در فضای مجازی تصاویری از دو فیلم از آسمان اهواز و داخل عراق در نزدیکی خوزستان منتشر شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید از افشای هر نوع هشدار آمریکا به مقامات اسرائیل خودداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی صدور مجوز گسترده برای فروش سلاح به اسرائیل را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برنامه وداع پیکر مطهر سردار شهید زاهدی و شهدای حمله به سفارت ایران در سوریه در مشهد مقدس لغو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام یک رسانه اسرائیلی، امارات روابط خود با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته یک میلیون و 700 هزار مترمربع از معابر روستایی این استان زیرسازی و آسفالت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار منطقه پنج تبریز از پیشرفت 46 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم در بازه زمانی شش ماهه خبر داد.