یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به کاروان مهندسان چینی در پاکستان حمله انتحاری شد و در پی آن شش نفر جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو می تواند تغییرات بزرگ و اساسی در زندگی افراد و شرایط اقتصادی جامعه به وجود آورد. قیمت خودرو می تواند تغییرات بزرگ و اساسی در زندگی افراد و شرایط اقتصادی جامعه به وجود آورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معمولاً نگرش افراد نسبت به خرید یا عدم خرید خودروها به قوت خرید و دسترسی آن‌ها به مدل‌های مختلف محصولات اتومبیلی بستگی دارد. در مورد آینده، پیش‌بینی دقیقی درباره قیمت خودروها در سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بازدید گسترده گردشگران از اماکن ملی گفت «دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است.» عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بازدید گسترده گردشگران از اماکن ملی گفت «دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است.» ضرغامی همچنین دلیل استقبال گردشگران از کاخ سعد آباد در تهران را «وجود موزه‌های فرهنگی»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حضور چهره های سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام رسان ایرانی بله دچار اختلال شده است. پیام رسان ایرانی بله دچار اختلال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با جریمه‌ای دو هزار دلاری مواجه شده است. مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با جریمه‌ای دو هزار دلاری مواجه شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه 1+90 دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 روی اکرم عفیف مرتکب خطا شد و از داور کویتی مسابقه کارت قرمز گرفت، دیدار رفت با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رییس پلیس فتا تهران، به‌تازگی کلاهبرداران با دسترسی غیرمجاز به اکانت شبکه اجتماعی افراد، از آشنایان آن‌ها درخواست پول یا ارز دیجیتال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیام رسان ایرانی بله دچار اختلال شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: گفت: کسری بودجه پنهان در قانون بودجه 1403 عملا وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین به دلیل قوانینی که تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی را از تامین مواد باتری از چین منع می‌کند، از آمریکا در سازمان تجارت جهانی شکایت می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان اقدام اسرائیل برای مصادره حدود 800 هکتار از منطقه الاغوار (دره اردن) در فلسطین را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز، در اروپا هشدار ها درباره پتانسیل فزاینده حمله روسیه به یکی از اعضای اتحادیه اروپا، به خصوص اگر اوکراین در جنگ شکست بخورد، بالا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار گوشت مرغ شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,071 تومان معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اعلام کرد که 100 هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود 10 درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.