شنبه 29 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رییس پلیس فتا تهران، به‌تازگی کلاهبرداران با دسترسی غیرمجاز به اکانت شبکه اجتماعی افراد، از آشنایان آن‌ها درخواست پول یا ارز دیجیتال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیام رسان ایرانی بله دچار اختلال شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: گفت: کسری بودجه پنهان در قانون بودجه 1403 عملا وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین به دلیل قوانینی که تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی را از تامین مواد باتری از چین منع می‌کند، از آمریکا در سازمان تجارت جهانی شکایت می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان اقدام اسرائیل برای مصادره حدود 800 هکتار از منطقه الاغوار (دره اردن) در فلسطین را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز، در اروپا هشدار ها درباره پتانسیل فزاینده حمله روسیه به یکی از اعضای اتحادیه اروپا، به خصوص اگر اوکراین در جنگ شکست بخورد، بالا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار گوشت مرغ شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,071 تومان معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اعلام کرد که 100 هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود 10 درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باتری‌های موبایل معمولا از نوع لیتیوم - یون (Li-ion) یا لیتیوم پلیمر (Li-Po) هستند. هر دو نوع از فناوری‌های پیشرفته برای ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌کنند، اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. باتری‌های موبایل معمولا از نوع لیتیوم - یون (Li-ion) یا لیتیوم پلیمر (Li-Po) هستند. هر دو نوع از فناوری‌های پیشرفته برای ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌کنند، اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور ضمن اعلام تاریخ برگزاری دور دوم انتخابات، اعلام کرد که در هشت حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 39,100,000 (سی و نه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.25 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز پیش، بدون تغییر است.