جمعه 28 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری ایسنا

علیرضا رحیمی با حکم وزیرآموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

از طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک تجلیل و از سردیس او رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی ستاد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی امروز تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسرت علیرضا طلیسچی در حالی 23 و 24 دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این خواننده در ادامه تور کنسرت پساکرونایی شهرهای مختلف ایران خود از تمدید این رویداد در کیش و برگزاری در برخی شهرها خبر داد.

خبرگزاری مهر

در بیست‌وسومین قسمت از فصل شانزدهم برنامه «زاویه» به موضوع «چالش‌های حاکمیت کتاب درسی بر نظام آموزشی» پرداخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: در این قسمت از برنامه "زاویه" دکتر علی‌رضا رحیمی و حجت‌الاسلام علی ذوعلم درباره «چالش‌های حاکمیت کتاب درسی بر نظام آموزشی» گفتگو خواهند کرد. دکتر علیرضا رحیمی، دکترای تعلیم و تربیت از کالج بین‌المللی علوم اسلامی و حجت‌الاسلام علی ذوعلم، دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی...

خبرگزاری تسنیم

اعضای ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعضای ستاد برگزاری انتخابات را تعیین کرد و شش نفر در این ستاد عضویت دارند. بر این اساس کیکاووس سعیدی دبیرکل، طاهره طاریان نایب رییس، عبدی افتخاری و علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، نصراله سجادی مشاوره رییس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به عنوان اعضای این ستاد انتخاب شده‌اند. ثبت نام از کاندیداها...

خبرگزاری ایسنا

اعضای ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو با مسئولان فدراسیون‌های اسکواش، تنیس و بدمینتون برگزار شد.

خبرگزاری دانا

به منظور حضوری موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون‌های اسکواش، تنیس و بدمینتون برگزار شد.

خبرگزاری دانا

علیرضا رحیمی گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نمونه بارز و الگوی بصیرت نسبت به ولی فقیه است.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا طلیسچی شب گذشته در تهران روی صحنه رفت تا پس از دو سال دوری از صحنه، با هوادارانش ملاقات کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انستیتو پاستور ایران که درحال تولید واکسن‌هایی مانند «ب ث ژ» و هپاتیت B است، با شیوع همه‌گیری کرونا ساخت واکسنی برای مقابله با این بیماری را در دستورکار خود قرار داد و با موفقیت در تولید واکسنی با نام «پاستوکووک» با همکاری کشور کوبا سبد واکسیناسیون ایرانی کرونا را پربار و غرورآفرین کرد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - اومیکرون سویه جدید ویروس کرونا به ایران رسیده و به دلیل قدرت انتشار بالا نگران‌کننده است، اما کارشناسان بهداشتی از مردم می‌خواهند به جای نگرانی، بی‌درنگ برای تزریق واکسن به ویژه دز سوم اقدام کنند.