یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری دانا

علیرضا رحیمی گفت: تنها راه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز جرم انگاری و مجرم شناختن افرادی است که به این مسئله مبادرت می ورزند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اهمیت توجه به مسایل تربیتی به ویژه در مدارس خیرساز گفت: به گونه‌ای کار کنیم که فرزندان ما نیز از «اَبرار» باشند و باید این مساله را جدی بگیریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بررسی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و چگونگی قیمت‌گذاری کالا‌های اساسی با عنوان «درد نان» و با حضور ارسلان قاسمی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون، محمدجواد عسگری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، علیرضا رحیمی، کارشناس قیمت گذاری، سروستانی، رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار، مقدسی، رئیس انجمن گاو شیرده، معماریان رئیس صنف آرد، و خواجه، نماینده صنف نانوایان...

خبرگزاری مهر

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید زیادی شده است؛ اما باید در نظر داشت که تعریف ما از واژه تربیت بر عملکرد ما در نظام آموزشی نیز تاثیرگذار است.

وب‌گاه فرارو

تیم سپاهان عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال را از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم هندبال سپاهان با شکست نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم سپاهان اصفهان با برتری مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قهرمان لیگ برتر هندبال مردان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم سپاهان عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال را از آن خود کرد.

خبرگزاری مهر

تیم هندبال سپاهان اصفهان با پیروزی برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم سپاهان عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال را از آن خود کرد.

وب‌گاه گسترش

مهدی طارمی ستاره این روزهای فوتبال ایران که در پورتو می‌درخشد، اولین قراردادش با باشگاه پرسپولیس را با مبلغ 150 میلیون تومان امضا کرد، در حالی که این روزها ارزش این بازیکن 17 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی ستاره این روز‌های فوتبال ایران که در پورتو می‌درخشد، اولین قراردادش با باشگاه پرسپولیس را با مبلغ 150 میلیون تومان امضا کرد، در حالی که این روز‌ها ارزش این بازیکن 17 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

طارمی ستاره این روزهای فوتبال ایران که در پورتو می‌درخشد، اولین قراردادش با پرسپولیس را با مبلغ 150 میلیون تومان امضا کرد، در حالی که این روزها ارزش این بازیکن 17 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

خبرگزاری مهر

تربیت یکی از محوری ترین واژه‌ها در تمامی اسناد بالادستی نظام آموزشی کشور است که گاهی تفسیر غلط از آن منجر به رشد دکان‌های پررونق شیادی تحت عنوان استعدادیابی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - خطر جدی عادی انگاری کرونا، کاهش 10 برابری بستری‌ها و 8 برابری فوتی‌های کرونایی بعد از واکسیناسیون عمومی و مشکلات مدارس قم در ضدعفونی کلاس‌های درس از جمله مهم‌ترین اخبار کرونایی یک هفته گذشته در استان قم است.