جمعه 28 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری ایسنا

ارتفاعات دربندسر تهران در آخرین روزهای زمستان میزبان هفتمین مسابقه سالانه اسکی خیریه بود که این مسابقه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان با حضور 67 ورزشکار انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدا قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: دومین دوره کنگره ملی شهدای استان قم در آبان سال 1401 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

برخی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در حالی دعوتنامه حضور در این مجمع را دریافت کرده‌اند که وضعیت‌شان برای ادامه فعالیت در مسئولیت‌هایشان تا زمان برگزاری مجمع مشخص نیست.

خبرگزاری ایسنا

به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مظلوم مدافع حرم و به ویژه یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم، سی و هشتمین یادواره یک هزار شهید معلم و دانش آموز قم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با برنامه ویژه کشوری تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی سمپاد از11دانش آموز قمی برگزیده المپیاد علمی استعدادهای درخشان تجلیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

وقتی شما انقلاب را درست نشان ندهید و به جای تأکید بر استبداد و وابستگی پهلوی، روی تریاکی بودن آن‌ها انگشت بگذارید، نتیجه‌اش می‌شود "تونل زمان" که تصویری جعلی از ایران آن دوران ارائه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «قلمرو فرهنگ» با موضوع فرزندآوری و تربیت صحیح از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

خبرگزاری دانا

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک حکم سرپرستی اصغر رحیمی سرپرست کاوران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی قونیه را صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در صدیکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود که با پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک و موافقت اعضای هیات اجرایی، دکتر اصغر رحیمی بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی قونیه انتخاب گردید که به همین منظور ظهر امروز با حضور دکتر صالحی امیری رئیس، دکتر سعیدی دبیر کل، دکتر سجادی مشاور عالی و علیرضا رحیمی عضو...

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص بازگشایی حضوری مدارس تصریح کرد: در جایی که امکان حضور تمامی دانش آموزان به صورت کامل از نظر پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است، کلاس درس با حضور کلیه دانش آموزان برقرار می‌گردد اما در کلاس‌هایی که محدودیت‌های فیزیکی دانش آموزان وجود دارد و کلاس ها به صورت شیفت بندی شده تشکیل می‌گردد، دانش آموزان در شیفت‌های مشخص شده می بایست در کلاس درس حاضر شوند...

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به ویژه شهدای فجرآفرین ایران اسلامی و امام شهیدان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی صفحه پررنگ از تاریخ ماندگار ایران است که به ملت و مملکت و کشورهای آزادی خواه جهان اعتبار و آبرو بخشید.

خبرگزاری ایسنا

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سه شنبه جلسه مهمی را در پیش دارد تا در مورد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم گیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش‌و‌پرورش امشب در نشست صمیمانه با جمعی از فرهنگیان استان قم که در خانه معلم این شهر برگزار شد، با بیان این‌که ما نیاز به نظام آموزش تربیت‌محور و برنامه درسی نتیجه‌محور به‌جای فرآیندمحور داریم، گفت: من وضعیت فرهنگیان را به خوبی می‌دانم و در حال سفر به استان‌های مختلف هستم تا در بین فرهنگیان حضور پیدا کنم. نوری خود را خادم معلمان...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم روز چهارشنبه طی آیینی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: زمینه حضور تمام وقت دانش آموزان در سراسر کشور در اسرع وقت و آغاز نیم فصل دوم تحصیلی باید فراهم شود.