جمعه 28 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری تسنیم

مراسم تکریم رضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک و معارفه محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

خبرگزاری مهر

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید زیادی شده است؛ اما باید در نظر داشت که تعریف ما از واژه تربیت بر عملکرد ما در نظام آموزشی نیز تاثیرگذار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک، از ساعت 14 امروز یکشنبه ششم شهریور 1401 در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

وب‌گاه الف

پنجمین دوره بازی‌های کشوری اسلامی درحالی فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز می‌شود که حاشیه‌های حضور کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها هنوز ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین دوره بازی‌های کشوری اسلامی درحالی فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز می‌شود که حاشیه‌های حضور کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها هنوز ادامه دارد.

وب‌گاه تابناک

سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به فاصله 10 روز تا انتخابات کمیته، آخرین سفر را نیز از دست ندادند.

خبرگزاری دانا

همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، عطر جهاد در سراسر کشور گسترده شد و برکات آن سبب شد امروز فراتر از آن چه انتظار می‌رفت کشور به شکوفایی و رشد برسد.

وب‌گاه تابناک

اعضای هیات اجرایی بدون فدراسیون (کیهانی، شایسته، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی و علی دادگر) خواستار این شدند دو پست خبره ورزشی به این گروه پنج نفره تعلیق بگیرد

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه جابجایی و فروش ساختمان زندانهای استانهای البرز و تهران عصر سه شنبه 21 تیرماه جاری در وزارت دادگستری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس اداره ایستگاه 33 آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی کانکسی در بوستان ملت مشهد به سرعت مهار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم گفت: با تغییر دولت آمار برخی از مسائل در سطح ادارات کم شده است؛ برای مثال استفاده از چادر بدون هیچ اقدام عملی در ادارات و سازمان ها افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

علیرضا رحیمی گفت: تنها راه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز جرم انگاری و مجرم شناختن افرادی است که به این مسئله مبادرت می ورزند.