شنبه 29 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری دانا

رحیمی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تاسیس بازارچه دائمی از بانوان کارآفرین حمایت کند.

وب‌گاه ورزش سه

در صورتی که محمدرضا داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال کنار برود، اولین عضو هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک است که بدون فدراسیون خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر، در جمع اصحاب رسانه، گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه...

خبرگزاری مهر

مشهد - رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع 572 تصادف طی 24 ساعت گذشته در مشهد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه نور اظهار داشت: در مدراس فعالیت‌هایی داریم تحت عنوان گفتمان دانش آموزی که در این جلسات به سوالات دانش آموزان پاسخ داده می‌شود. وی بیان داشت: جلسه‌ای در نمازخانه یکی از مدارس قم برگزار شده بود و بعد از برگزاری مراسم یکی از دانش آموزان به دلیل ضعف جسمانی دچار...

وب‌گاه مشرق نیوز

افت فشار یک دانش‌آموز در یکی از مدارس قم و انتقال وی به بیمارستان بازهم باعث داغ شدن بازار شایعات و سوءاستفاده برخی از این موضوع شد.

خبرگزاری مهر

مشهدر - ئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع 659تصادف طی 24 ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.

خبرگزاری تسنیم

رقابت نفس گیر در کسب سهم بیشتر از ترانزیت در منطقه، میان سه کشور ایران، عربستان و ترکیه است، در این بین باتوجه به چالشهایی مثل زیرساخت و..، جذب سرمایه‌گذاری خارجی ذیل " نظم جدید" می‌تواند نقش مهمی برای توسعه کریدورهای اقتصادی ایران داشته باشد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طی بازه 24 ساعته 10 صبح دیروز تا 10 صبح امروز تعداد 545 فقره تصادف به پلیس راهور مشهد اعلام شده است.

خبرگزاری دانا

رحیمی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع مرور تاریخ انقلاب اسلامی برای دانش آموزان است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به پیوند مدرسه و مسجد در راستای فعالیت های فرهنگی، گفت: در حال حاضر 30 پروژه در قالب استاندار سازی مدارس انجام شده و 30پروژه مدرسه سازی هم در حال تحویل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایام پایانی ماه صفر مصادف با مناسبت‌های وفات پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) است که به این مناسبت اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری برپا می‌کنند. * حرم امام رضا (ع) سخنران: حجت‌الاسلام مهدی حسن‌آبادی مرثیه‌خوانی: امیر کرمانشاهی زمان: از جمعه اول مهرماه به مدت 5 شب از ساعت 20 نشانی: حرم مطهر رضوی، صحن قدس *...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم تودیع «سیدرضا صالحی‌امیری» رئیس اسبق و «محمود خسروی‌وفا» رئیس جدید کمیته ملی المپیک در غیاب اعضای سابق هیئت اجرایی و «پیمان فخری» آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و قدردانی از تلاش‌های سید رضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک و معارفه محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مریم کاظمی‌پور معاون ورزش بانوان در این مراسم حضور داشتند. اعضای سابق هیئت اجرایی از جمله مجید...