شنبه 29 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ماه‌های اخیر، دولت سفرهای مهمی را برای توسعه روابط تجاری به کشورهای همسایه انجام داده است که در این مذاکرات دو جانبه، بخش خصوصی را نیز به همراه داشت تا فعالان اقتصادی به طور مستقیم وارد زنجیره گسترش روابط اقتصادی و مبادلات تجاری با همسایگان ایران شوند.

خبرگزاری مهر

در سند تحول بر واژه تربیت تاکید زیادی شده اما باید در نظر داشت که نگاه تفکیکی بین تعلیم و تربیت و آموزش نه جنبه علمی داشته و نه ارزش و اعتباری در عمل دارد.

خبرگزاری مهر

قم - عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ناکافی بودن واکسیناسیون دانش آموزان قمی که کمتر از میانگین کشوری است، دو چالش فعالیت مدارس در استان قم به شمار می رود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با آغاز بازگشایی مجدد مدارس و آموزش های حضوری با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا

وی با بیان اینکه در مدت دوسال آموزش مجازی زحمات معلمان چندین برابر شده بود، تصریح کرد: دوسال آموزش مجازی کارکردهای مدارس در ابعاد تربیتی و آموزشی دانش آموزان را برای خانواده ها مشخص کرد لذا بازگشایی حضوری مدارس به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین کنسرت علیرضا طلیسچی، خواننده موسیقی پاپ در سال 1401 برگزار شد. او در بخشی از اجرایش، تاکید کرد جیغ و سر و صدای تماشاگران، دل‌تنگی‌های زندگی او را رفع خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به ارزیابی برنامه‌های پیشین این سازمان، گفت: به دنبال تهیه و تدوین نقشه جدید و شیوه و روش تداوم برنامه‌های تحول گرا در این سازمان هستیم.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به ارزیابی برنامه های پیشین این سازمان، گفت: به دنبال تهیه و تدوین نقشه جدید و شیوه و روش تداوم برنامه های تحول گرا در این سازمان هستیم.

خبرگزاری ایسنا

کمیته ملی المپیک با وجود اینکه همیشه در تلاش بود از حاشیه دوری کند اما سال پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

شرط اول تحول اقتصاد با کمک مجموعه‌های دانش بنیان خروج آنها از شرایط گلخانه‌ای و آزمایشگاهی است. در حوزه هایی مثل کشاورزی، صنعت و همچنین مسکن به عنوان لکوموتیو پیشران اقتصاد ایران، بایستی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، پایه ریزی شود.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: برای حذف ارز 4200 تومانی لازم است دولت برنامه های کاربردی ارائه دهد تا افزایش هزینه‌های بعدی را جبران کند، در غیر این صورت مانند تیغ جراحی عمل می‌کند که ضدعفونی نشده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش استان قم حدود 2 هزار و 650 کلاس درس را در قالب 260 واحد آموزشی آماده پذیرش از زائرین حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران نموده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا برای برخی خانواده ها ایجاد شده است از توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش‌آموزان نیازمند استان در آستانه آغاز سال جدید با همکاری و همیاری خیرین نیکوکار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود که قرار است اعضا درباره تاریخ برگزاری انتخابات این کمیته تصمیم‌گیری کنند.