دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عکس جدید شهاب حسینی در کنار همسر جوانش / ساناز ارجمند کیست؟ + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
عکس جدید شهاب حسینی در کنار همسر جوانش / ساناز ارجمند کیست؟ + عکس

انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش عرشه آنلاین، شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران است. پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب‌هایی را ترجمه و تالیف کرده است. او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطانی بوده است.

شغل مادر و نقل مکان به خرم آباد

شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می‌کردند.

تلاش برای مهاجرت به کانادا

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد، اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می‌آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

بیوگرافی ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می‌کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

او از سال 1371 با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان و انجام تمرین‌های مختلف در مدت یکسال به فنون بازیگری دست یافت. او بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرده و از 1377 به عنوان گوینده رادیو فعالیت کرد.

شهاب حسینی که پیش از آن یک بار ازدواج ناموفق را تجربه کرده بود، بعد از مدتی آشنایی با ساناز ارجمند، در سال 1398 با او ازدواج کرد. این ازدواج حواشی و صحبت‌های زیادی را به همراه داشت، چرا که اختلاف سنی قابل توجه این دو (17 سال) مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

با وجود حواشی، به نظر می‌رسد زندگی مشترک ساناز ارجمند و شهاب حسینی به خوبی رقم خورده است. این دو در کنار یکدیگر در زمینه‌های مختلف هنری فعال هستند و ساناز ارجمند در برخی از پروژه‌های همسرش نیز به عنوان عکاس و فیلمبردار حضور داشته است.

نکاتی جالب درباره ساناز ارجمند:

او فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر عکاسی و فیلمبرداری، به نقاشی و طراحی نیز علاقه دارد.

معتقد به زندگی ساده و بدون تجملات است و به گفته‌ی خودش، عاشق سفر و تجربه‌ی فرهنگ‌های مختلف است.

ازدواج با شهاب حسینی، او را به یکی از چهره‌های شناخته شده در ایران تبدیل کرده است، با این حال او سعی می‌کند تا حریم خصوصی خود را حفظ کند.

در پایان، می‌توان گفت که ساناز ارجمند، زنی مستقل، خلاق و با پشتکار است که در مسیر رسیدن به اهدافش تلاش کرده و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. ازدواج او با شهاب حسینی، نام او را در رسانه‌ها بیشتر مطرح کرد، اما بدون شک، او فارغ از این شهرت، جایگاه خود را در عرصه‌ی هنر و به خصوص عکاسی و فیلمبرداری تثبیت کرده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

عکس جدید شهاب حسینی در کنار همسر جوانش / ساناز ارجمند کیست؟ + عکس 2
عکس جدید شهاب حسینی در کنار همسر جوانش / ساناز ارجمند کیست؟ + عکس 3