شنبه 9 تیر 1403

عملیات مشترک مقاومت عراق و نیروهای مسلح یمن علیه اسرائیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
عملیات مشترک مقاومت عراق و نیروهای مسلح یمن علیه اسرائیل

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات مشترک نیروهای یمنی و رزمندگان مقاومت اسلامی عراق علیه یک کشتی اسرائیلی خبر داد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از عملیات مشترک ارتش این کشور و رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین خبر داد.

خبر مرتبط حمله نیروهای مسلح یمن به یک کشتی اسرائیلی + جزئیات

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی در دریای عرب خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات نظامی مشترکی را به همراه مقاومت اسلامی عراق به انجام رساندیم و کشتی اسرائیلی «MSC Manzanillo» را در بندر حیفا هدف قرار دادیم.

یحیی سریع در خصوص چگونگی انجام این عملیات ضدصهیونیستی مشترک گفت: این عملیات با چندین پهپاد به اجرا درآمد و به لطف خدا اهداف خود را با موفقیت محقق کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: ما به عملیات‌های خود همراه با مقاومت اسلامی عراق در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین تا توقف تجاوز به نوار غزه و شکستن محاصره آن ادامه خواهیم داد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

عملیات مشترک مقاومت عراق و نیروهای مسلح یمن علیه اسرائیل 2