یک‌شنبه 17 تیر 1403

عیدی به تیم صنعتی مطرح می‌رود؟/ خداحافظی سرباز خبرساز از هواداران ملوان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عیدی به تیم صنعتی مطرح می‌رود؟/ خداحافظی سرباز خبرساز از هواداران ملوان

مدافع کناری ملوان انزلی از هواداران این تیم خداحافظی و این تیم را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید عیدی مدافع راست ملوان که دو فصل گذشته به عنوان بازیکن سرباز برای این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت، با پایان دوران خدمت خود طی پیامی از هواداران ملوان خداحافظی کرد.

مجید عیدی خطاب به هواداران ملوان نوشته است:«سلام خدمت شما مردم فهیم و فوتبال دوست شهر انزلی و تیم پر طرفدار ملوان، لحظه ای که وارد شهر انزلی شدم شور و شوق و تعصب مردم نسبت به تیم مردمی و ریشه دار ملوان را با تمام وجودم حس کردم و خوشحالم که در مکتب مرحوم سیروس قایقران و بزرگان فوتبال انزلی قدم کوچکی برداشتم. خدای من شاهد است که در این دوفصل که افتخار پوشیدن پیراهن ملوان را داشتم با تمام توانم بازی کردم و برای شادی شما هواداران کوچکترین دریغی نکردم.»

او ادامه داد:«این خداحافظی حس متفاوتی دارد چون تکه ای از خاطرات خوب فوتبالی ام را تَرک می‌کنم. از هوادارانی که به من محبت داشتند، حمایت کردند که بهترین نمایشم را در زمین داشته باشم سپاسگزارم.»

مدافع راست ملوانی‌ها افزود: «در پایان تشکر می‌کنم از مدیریت سال اول حضورم جناب مهندس پور رشید، آقا پژمان نوری و کادرفنی و در راس تیم آقا مازیار زارع که برای نام ملوان خیلی زحمت کشیدند و در ادامه فصلی که گذشت زحمات مهندس فهمیده عزیز و کادر فنی تیم آقای مهدی تارتار که به بنده لطف داشتند. به امید موفقیت تیم ریشه دار ملوان بندرانزلی.»

عیدی در شرایطی از ملوان خداحافظی کرده که پیرامون او شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستنش به یکی از تیم های مطرح صنعتی شنیده می‌شود. این بازیکن به زودی باید قرارداد جدیدش را امضا کند و بایددید کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی در فوتبال ایران انتخاب می‌کند.

عیدی به تیم صنعتی مطرح می‌رود؟/ خداحافظی سرباز خبرساز از هواداران ملوان 2