شنبه 15 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: 29 فروردین روز تولد ارتش انقلابی و اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم. وی با بیان اینکه رژه نیرو‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی رسمی دولت عراق با بیان اینکه هدف ما افزایش همکاری امنیتی و اطلاعاتی با آمریکا است، گفت: عراق به دنبال پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین المللی است که تامین کننده منافع ملی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات رونمایی از سلاح جدید و مرگبار ابرموشک هایپرسونیک ایران اعلام شد. شعاع بُرد موشک های بالستیک ایران مشخص شد شعاع بُرد موشک هاپیرسونیک ایران علاوه بر تمامی نقاط اسرائیل و پایگاه های ایالات متحده آمریکا در منطقه از بخش های غربی چین گرفته تا شرق اروپا گسترده شده است. چندی پیش، برد «موشک فتاح»، 1400 کیلومتر ات که توانایی اجرای مانور داخل و خارج جو و سرعت بیش از 14 ماخ (حدود 15 هزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام اسرائیلی به شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گفت که پاسخ اسرائیل به حمله ایران ممکن است «قریب‌الوقوع» باشد. یک مقام اسرائیلی به شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گفت که پاسخ اسرائیل به حمله ایران ممکن است «قریب‌الوقوع» باشد. به گزارش آکسیوس، یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت که اسرائیل «چاره‌ای جز پاسخ دادن» به حمله موشکی ایران ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از میزان توانمندی سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل به خوبی آگاه است. تقریبا با قطعیت می‌توان گفت که حمله به نوعی طراحی شده بود که حداقل بخشی از پرتابه‌ها با عبور از سامانه‌های دفاعی موجب به بار آمدن میزانی از خسارات شود. ایرانی‌ها می‌توانند بگویند که حمله دو شب پیش برای مردم اسرائیل وحشت آور و برای دولتشان هشدار دهنده بوده است. ایران احتمالا امیدوار است که این حمله به اندازه کافی...

وب‌گاه الف

وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: اقدام ایران دارای مبنای حقوقی و بین المللی و مطابق فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد و با هدف بازدارندگی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موشک قیام همزمان با راه‌اندازی نیروگاه بوشهر آزمایش شد"قیام -1" موشکی با سوخت مایع است که از قابلیت جابه‌جایی و متحرک بودن بهره‌مند است. موشک بالستیک قیام قابلیت پرتاب از انواع لانچر‌های خاص را دارا بوده و سرعت آماده‌سازی آن به حداقل رسیده‌است. علاوه بر ویژگی‌های متنوع رادارگریزی قیام، ویژگی‌های دیگری مثل جنس و مواد، این موشک را با سایر موشک‌ها متفاوت کرده‌است. عرشه آنلاین: موشک قیام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا 31 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر عراق اعلام کرد که هدفش از سفر به واشنگتن انتقال به مرحله جدیدی از روابط با آمریکا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم‌ترین پرونده‌هایی که در دیدار نخست وزیر عراق و رئیس جمهور آمریکا مورد بررسی قرار خواهد گرفت اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عراقی از تحرکات گسترده نظامی آمریکا در غرب این کشور خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: بارها گفتم که نتانیاهو بدون ایران یک مرده سیاسی است. کشوری مانند روسیه بیشترین سود را از جنگ می‌برد و 7 اکتبر یک پل نجات را برای روسیه ایجاد کرد. دیگر کشورهای منطقه هم اگرچه در ظاهر ابراز نگرانی می‌کنند، اما دراین مدت درحال ربودن فرصت های توسعه ای ایران هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که سیلی محکمی خواهند خورد و ما نیز کاری خواهیم کرد که از اقدامات خود پشیمان شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از پهپادهای رزمی اش برای حمله به اسرائیل رونمایی کرد. ایران از پهپادهای رزمی اش برای حمله به اسرائیل رونمایی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، از پهپادهای رزمی نیروهای مسلح ایران که می‌توانند اسرائیل را هدف قرار دهند رونمایی شد.