دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: «پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به‌دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.»

تصور کنید در شهر به این بزرگی و با جمعیت 25 الی 30 میلیون نفری، زلزله‌ای رخ دهد که منجر ماندن حدود 2 و نیم میلیون نفر زیر آوار شود. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ در وضعیتی که ساختار شهری به شکل کامل مخدوش شده از کجا می‌توانیم افرادی را برای بازسازی تخریب‌ها پیدا کنیم؟ این فاجعه در حد مقیاس ملی نیست و جهانی خواهد بود. شهر تهران حتی به لحاظ سازه‌های درمانی و بهداشتی نیز آمادگی این را ندارد...

بارش شدید و سیلاب جاری‌شده در کرمان سبب تخریب تعدادی از مهم‌ترین بنا‌های تاریخی کرمان شد. «گنبد یخچال تاریخی» سیرجان که پیش‌تر توسط مالک کاملاً خودسرانه مرمت غیراصولی شده بود، فروریخت و بخش‌هایی از قلعه نرماشیر هم به‌دلیل بارندگی تخریب شد.

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پرواز‌ها به تهران نوشت: در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 82 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

با وجود ارائه این توضیحات و تاکید مقام‌های وزارت بهداشت بر سالم و بی خطر بودن این نوع قلیان ها، هنوز، اما و اگر‌هایی درباره مصرف آن وجود دارد. برخی از کاربران این قلیان‌ها مدعی شده اند که پس از مصرف قلیان اکسیژن به خنده افتاده اند یا حالتی به آنان دست داده که عادی نبوده است؛ موضوعی که با نگرانی برخی پزشکان همراه شده است. ایرج خسرونیا، رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در این باره...

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

کال جنی یا دره جنیان منطقه‌ای رمزآلود در شهر طبس در استان خراسان جنوبی است.

اخیراً رونمایی از پویش «با انرژی» از سوی وزارت نیرو انجام شده است که هدف خود را کاهش مصرف برق در 21 هفته بیان می‌کند. اما آیا بحران خاموشی‌های تابستان در سال‌های گذشته به دلیل نداشتن پویش بود؟

تحقیقات تکمیلی گزارش آدم ربایی حکایت از آن داشت که فرد ربوده شده با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آن‌ها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آن‌ها خبر دارد. از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو 405 در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سطح شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا عصر امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه شیراز برگزار شد.

نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

ظهر امروز حوالی ساعت 15 بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

خرسی به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه حمله کرد و با این ورود 6 رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و... در سطح خاورمیانه است که توانسته...