یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

علی بابایی کارنامی با اشاره به مراعا ماندن تصمیم‌گیری درباره تعیین دومین روز تعطیل آخر هفته لایحه اصلاح ماده 78 قانون خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی، گفت: پیوست‌های اقتصادی این لایحه تقریباً مشخص شده است، اما پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی آن هنوز به صورت جامع بررسی نشده است؛ به همین دلیل نیز کمیسیون لایحه مذکور را فعلاً مراعا نگه داشته تا با استفاده از نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌ها و کانون‌های...

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی پنجشنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه‌غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: «طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.»

افزایش متقاضیان مهاجرت قانونی و غیرقانونی از ایران، بازاری ساخته که حالا به هزارتویی پیچیده تبدیل شده و هرقدم آن کسب‌وکاری جداگانه دارد؛ از خرید مدرک آیلتس تا پذیرش تحصیلی، ویزای توریستی و پیشنهاد شغلی جعلی. یک جست‌وجوی ساده هم شما را به کسانی می‌رساند که خودشان را وکیل مهاجرت معرفی می‌کنند و البته ساکن ایران هم نیستند و همه راه‌های پناهندگی را به شما معرفی می‌کنند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 77 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

محمدعلی زلفی‌گل امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از حوزه آزمون نوبت اول کنکور 1403 در دانشگاه الزهرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم در سراسر کشور برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده و امید است شاهد رقابت علمی پرشور و نشاط میان داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال 1403 دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که 63 درصد آن‌ها زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است.

بعد از عملیات وعده‌صادق ما باید بیشتر در حوزه اقتصاد متمرکز شویم. اسرائیل تمرکز بیشتری می‌کند تا در این حوزه به ما ضربه بزند.

ربیعی با بیان این اعتقاد که بسیار تاکید کرده ایم که تغییر سبک زندگی که در خیابان می‌بینید، توطئه نیست، بلکه تغییر ارزش‌ها است، تصریح کرد: اینگلهارت هم مطالعه کرده و می‌گوید کل جوامع این تغییرات را دارند. در هر جامعه‌ای به شکلی است. تعطیلی جمعه و شنبه توطئه نیست بعد هم فضای مجازی را محل این توطئه تصور می‌کنند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

بشر در طول تاریخ از رنگ‌ها در زمینه‌های متفاوتی بهره برده است که از مهمترین موارد استفاده آن، بهره گیری در زمینه درمانی است. در فرهنگ دیرین کشورهایی، چون مصر و چین کروموتراپی یا رنگ درمانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: «14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.»