سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرار ستاره پرسپولیس از سوال قابل پیش‌بینی؛/ اورونوف: نمی‌دانم با ایران بازی می‌کنم یا نه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرار ستاره پرسپولیس از سوال قابل پیش‌بینی؛/ اورونوف: نمی‌دانم با ایران بازی می‌کنم یا نه!

استون اورونوف ستاره پرسپولیس مورد توجه خبرنگاران ایرانی قرار دارد که به تاشکند سفر کرده اند.

به گزارش "ورزش‌سه"، ساعتی پیش مهم ترین تمرین تیم ملی ازبکستان پیش از مصاف سرنوشت ساز برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در حالی برگزار شد که اوستون اورونوف ستاره تیم ملی این کشور نیز در تمرین شرکت داشت.

حضور اورونوف در حالی رخ داده که این بازیکن حین گرم کردن پیش از مصاف پرسپولیس و چادرملو دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست برای تیمش در ورزشگاه تختی به میدان برود.

حضور این ستاره در تمرین ازبک‌ها نکته ویژه اردوی حریف ایران به شمار می‌رود و به همین دلیل خبرنگاران پس از پایان تمرین منتظر او ماندند تا از او درباره وضعیت سلامتی‌اش بپرسند.

اورونوف در حالی که چند دوربین خبرنگاران ایرانی را روی خود می‌دید و با یک هوادار ایرانی عکس یادگاری می‌گرفت در واکنش به این سوال که وضعیت آسیب دیدگی‌اش چطور است اینطور به یک جمله کوتاه اکتفا کرد: «نمی‌دانم بازی می‌کنم یا نه.» 

مصاف ایران و ازبکستان در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم موفق به کسب دو پیروزی در دو دیدار ابتدایی خود شده‌اند و برای گرفتن صدر جدول گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تلاش می کنند و بی‌شک حضور یا عدم حضور اورونوف تاثیر زیادی در نتیجه این مسابقه و به ویژه تفکرات امیر قلعه‌نویی برای انتخاب مدافع راست تیم ملی خواهد داشت.