سه‌شنبه 3 مهر 1403

فرزندانم این سبک را به من پیشنهاد دادند / شادی گل‌های مسی طراح اختصاصی دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرزندانم این سبک را به من پیشنهاد دادند / شادی گل‌های مسی طراح اختصاصی دارد!

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، دلیل شادی های گل پر سر و صدایش را علاقه فرزندانش دانست.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از ترک پاری‌سن‌ژرمن راهی اینترمیامی شد تا در آرامش به فوتبال خود ادامه دهد. او شروع خوبی در تیم جدیدش داشت و طی 6 بازی 9 گل به ثمر رسانده و نقش اصلی را در صعود اینترمیامی به فینال لیگز کاپ ایفا کرده است.

مسی از همان بازی اول گلزنی برای اینترمیامی را شروع کرد و دیدن باز شدن دروازه حریفان اینترمیامی به دست این ستاره آرژانتینی به اتفاقی عادی تبدیل شده است؛ اتفاقی که در بازی های خانگی به شادی های منحصربفرد و پر سر و صدا منجر شده است.

برنده 7 توپ طلا طی چند بازی اخیر دو بار به سبک شخصیت های معروف یک سریال پرطرفدار شادی گل های خود را برگزار کرده است. او بعد از باز کردن دروازه آتلانتا، حرکت معروف تور، یکی از شخصیت های مهم فیلم های مارول را اجرا کرد. مسی بعد از گلزنی مقابل اورلاندو نیز حرکت نمادین پلنگ سیاه، دیگر شخصیت محبوب مارول را اجرا کرد تا مشخص شود حسابی طرفدار این فیلم محبوب است.

دلیل انجام این شادی های سریالی یکی از سوالاتی بود که در حاشیه نشست خبری اخیر لیونل مسی از او شد که ستاره اینترمیامی در پاسخ گفت: "سه فرزند من هنوز در تعطیلات هستند و مدرسه را شروع نکرده اند. بنابراین هر شب فیلم های ابرقهرمانی تماشا می کنیم. آنها بودند که به من پیشنهاد دادند بعد از گلزنی، جشن هایم را به سبک این ابرقهرمانان برگزار کنم. البته فقط این کار را در بازی های خانگی که بچه هایم حضور دارند انجام می دهم تا بتوانیم کنار هم جشن بگیریم."

فرزندانم این سبک را به من پیشنهاد دادند / شادی گل‌های مسی طراح اختصاصی دارد! 2