سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرماندار تهران مجوز سرمایه گذاری خارجی در حمل و نقل شهری را صادر کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فرماندار تهران مجوز سرمایه گذاری خارجی در حمل و نقل شهری را صادر کرد

اقتصادنیوز: قیومی گفت: اجرای مصوبه شورای شهر تهران درخصوص اعطای مجوز به شهرداری جهت انعقاد معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری بلامانع است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز یکشنبه 10 تیرماه در حاشیه جلسه هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهر تهران که با حضور چمران رئیس شورا در فرمانداری تهران برگزار شد، با اشاره به فرآیند بررسی مصوبه شورا در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری، گفت: مصوبه مذکور پس از وصول اولیه با توجه به بررسی‌های انجام شده نیاز به تکمیل مدارک داشت که مستندات مورد تاکید هیات توسط شورای اسلامی شهر تهران به دبیرخانه هیات تطبیق واصل شد و طی چندین جلسه کارشناسی توسط متخصصین مربوطه مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

قیومی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته موضوع در هیات تطبیق با حضور نماینده دادگستری کل استان تهران و نمایندگان شورای شهر تهران مطرح شد و پس از جمع بندی نکات مطرح شده با تاکید بر رعایت کلیه مقررات فرادستی و تشریفات قانونی، اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهر تهران، بلامانع اعلام شد.

خبر مرتبط عملکرد علیرضا زاکانی زیر سوال رفت / هیچ یک از وعده‌های زاکانی در شهرداری محقق نشده؛ او می‌خواهد همین روند را در اداره کشور اجرا کند؟

اقتصادنیوز: وعده‌های بزرگ علیرضا زاکانی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، مورد انتقاد برخی از کارشناسان اقتصادی و سیاسی قرار گرفته است؛ از حل آسان مشکل مسکن تا وعده یارانه طلایی به مردم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فرماندار تهران مجوز سرمایه گذاری خارجی در حمل و نقل شهری را صادر کرد 2