پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرمانده انتظامی سقز درگذشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده انتظامی سقز درگذشت

سنندج - ایرنا - سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی سقز بعلت ابتلا به ویروس کرونا صبح امروز چهارشنبه درگذشت.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه سقز در پیامی درگذشت سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی این شهرستان را به دلیل مبتلا به بیماری منحوس کرونا تسلیت گفت. متن پیام تسلیت کامیل کریمیان به شرح زیر است:

درگذشت یار همراه و شفیق، امین مردم و نیروی خدوم مردمدار، فرمانده انتظامی شهرستان سقز، باعث تالم و غم فراوان برای اینجانب شد.

خاطره مرحوم سرهنگ رضایی، فرمانده شجاع، تلاشگر و سخت کوش نیروی انتظامی شهرستان سقز که همراه نیروهای سبزپوشان انتظامی و سایر نیروهای خدوم جهت ارتقای امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، از اذهان مردم متدین و فرهنگی این شهرستان فراموش نخواهد شد.

درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی، نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، یگان ویژه و مجموعه نیروهای خدوم یگان ها و پاسگاه‌های مستقر در شهرها و مناطق روستایی و مرزی شهرستان سقز و خانواده عزیز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

سرهنگ رضایی مدت یک سال قبل فرماندهی انتظامی شهرستان سقز را برعهده گرفت و در طول خدمت، با تلاش و کوشش از قاچاق مواد مخدر و کاهش چشم گیر سرقت های بزرگ در این شهرستان جلوگیری کرد.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*