جمعه 10 فروردین 1403

فرمانده سپاه کردستان: تربیت یافتگان مکتب شهادت امنیت کشور را تثبیت کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه کردستان: تربیت یافتگان مکتب شهادت امنیت کشور را تثبیت کردند

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تربیت یافتگان در مکتب شهادت امام حسین‌(ع) و نهضت امام راحل امنیت کشور را تثبیت کردند.

به گزارش ایرنا سردار سیدصادق حسینی روز پنجشنبه در یادواره شهدای تک فرزند و جاویدالاثر اظهار داشت: امروز شاهد امنیت پایدار در سراسر کشور و استان کردستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان انسان‌های بزرگی بودند و مردان بزرگی در جنگ تقدیم نظام کردیم که آخرینشان شهید حاج قاسم سلیمانی بود اضافه کرد: شهیدان در سایه دفاع از انقلاب و کشور و گسترش اسلام به‌خوبی به وظیفه خود عمل کرده و باید این راه و خط سرخ شهیدان ادامه داشته باشد.

سردار حسینی با بیان اینکه آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس سند افتخار کشور هستند افزود: شهدا برای همیشه ستارگان عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم هستند و با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اجرای فرمان امام (ره) از کشور دفاع کردند.

وی تاکید کرد: ایران یک کشور قدرتمند، با عظمت و اثرگذار در جوامع بین‌المللی بوده و ملت‌های آزادی‌خواه برای آزادی و پیشرفت کشور خود دنبال الگوگیری از مقاومت و ایستادگی ایرانیان هستند.

سردار حسینی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا پرچم‌دار مشعل آرمان‌های انقلاب اسلامی در کشور هستند و خون شهدا نیز پمپاژکننده قدرت ایستادگی و مقابله با دشمن است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و یادآور شد: شهدا جان خود را تقدیم انقلاب کردند تا ما امروز بمانیم، بنابراین خدمت به خانواده‌های آنها وظیفه مدیران است.

وی یادآور شد: امروز ترامپ برای پیروزی در انتخابات، ایران را بوسیله تحریم مورد تهدید قرار داده اما مردم ایران تا آخرین قطره خون خود در برابر آنان ایستاده‌اند.

سردار حسینی با بیان اینکه امروزه مردم با مشکلات زیادی همچون تحریم و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: دولتمردان باید در راستای خدمت به مردم شرافتمند ایران اسلامی تلاش کنند چراکه یقینا دشمنان را شکست خواهیم داد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*