شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام مهمی دارد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: گروه بین المللی مرمت ایسکارسا شب گذشته 6 اردیبهشت از بناهای تاریخی شهرستان بازدید و مقرر شد در مرمت تعدای از این بناها با اداره میراث فرهنگی شهرستان همکاری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نغمه مستشار نظامی، از شاعران کشور مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.

وب‌گاه فرارو

تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمیدرضا آذرنگ خبر از آسیب دیدن سعید آقاخانی کارگردان در پشت صحنه سریال را داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت گفت: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام حجاج به سفر معنوی حج انجام گرفته است و حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می شوند.

وب‌گاه فرارو

در این ویدئو یک مرد جوان غارنشین افغانستانی را می‌بینید که به تهیه جوجه کباب زغالی در غار می‌پردازد.

وب‌گاه فرارو

مصرف سیب زمینی حتی پس از جوانه زدن و تا قبل از اینکه چروکیده شوند مشکلی نخواهد داشت. بسیاری از مواد مغذی در یک سیب زمینی حتی پس از جوانه زدن نیز باقی می‌مانند، تنها کافی است که آن‌ها را قبل از استفاده از روی سیب زمینی جدا کرده و سپس مصرف کنید. هنگامی که یک سیب زمینی جوانه می‌زند نشاسته موجود درآن به قند تبدیل خواهد شد، در ابتدای این فرآیند نقاط نرمی را اطراف پوسته سیب زمینی مشاهده خواهید...

وب‌گاه فرارو

عزیزالسلطان در سن 16 سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

وب‌گاه فرارو

لوبیا پلوی شیرازی یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که از ترکیب لوبیا چشم بلبلی با شوید و برنج تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مقوی است.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت‌های موسیقی که تاریخ برگزاری آنها با نمایشگاه ایران اکسپو همزمان و محل برگزاری آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و هتل اسپیناس پالاس باشد، لغو شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه تازه‌ترین سروده خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب منتشر کرد: گرت هوای ولا باشد از بلا مگریز همیشه محو بلا باش از ابتلا مگریز چو ماه چنگ بزن بر سیاه پرده شب از این شب، این شب لبریز ماجرا مگریز عصای معجزه‌ات را بکوب بر سر سحر ز ناخدا مهراس و ز بی‌خدا مگریز چو گردباد بگرد و سماع طوفان کن چو بید‌های پریشان ز باد‌ها مگریز به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.