شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش‌های «پرواز با بال‌های سوخته» و «نذرعباس» به عنوان دو اثر ویژه همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالارهای سایه و قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه رفتند.

خبرگزاری تسنیم

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در احکامی جداگانه مأموریت‌های اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گری اجتماعی و مدیریت آموزش و فرهنگ‌سازی را به مدیران این دو بخش ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد فرهنگی روایت فتح سه فیلم را به صورت اختصاصی و مشارکت در دست تولید دارد که به نظر می‌رسد تنها یکی از آنها بتواند خود را به جشنواره فیلم فجر برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «جرمی رنر» بازیگر آمریکایی نامزد جایزه اسکار پس از تصادف در حین برف‌روبی، در شرایط بحرانی اما پایدار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشاد منجزی کارگردان و تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون که روز گذشته دارفانی را وداع گفته بود، امروز با حضور هنرمندان تا بهشت زهرا بدرقه و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری مهر

محفل شعر عقیق سرخ، یادبود سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه 14 دی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

نسخه الکترونیک کتاب «همچون پدر، مهربان» همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، منتشر شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، بر بازنمایی هرچه درخشان‌تر و بازنمود واقعی از ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور زن مسلمان در خانواده و جامعه و ضریب‌دادن به الگوی زن موفق و انقلابی به‌عنوان مأموریت‌های مهم رسانه ملی در دوره تحول این سازمان تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، دو نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده و «نذر عباس» به کارگردانی محمد یزدی همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی میزبان علاقه‌مندان تئاتر در مجموعه تئاتر شهر هستند. «پرواز با بال‌های سوخته» به نویسندگی مهدی اکبری و کارگردانی محمد ستوده از روز یکشنبه یازدهم دی شانزدهم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه شب در حاشیه آیین اختتامیه رویداد موسیقایی «روایت سرباز» و دومین جایزه هنری بنیاد رودکی که در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار شد، در پاسخ به اینکه آیا با توجه به شیوع سویه جدید کرونا جشنواره موسیقی فجر برخط برگزار خواهد شد یا نه، اظهار داشت: در ایران در حال حاضر وضعیت در حوزه کرونا بسیار...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان "ردی از یک مرد" به کارگردانی "ساسان فلاح فر" در سینماهای استان کردستان آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه نمایش سیما همزمان با مناسبت‌های مختلف سراغ فیلم‌هایی در فضا و موضوعات مناسبتی می‌رود. این هفته هم همزمان با هفته مقاومت سراغ سینمای مقاومت و فیلم‌هایی با موضوع مقاومت رفته که از شب گذشته شنبه 10 دی ماه پخش این فیلم‌ها را با نمایش «آتش پنهان» آغاز کرده است. فیلم‌های مرتبط با هفته فیلم مقاومت هر شب ساعت 21 روی آنتن می‌رود. همچنین امروز یکشنبه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه نمایش سیما همزمان با هفته مقاومت فیلم‌هایی با موضوع مقاومت را به نمایش می‌گذارد. این فیلم‌ها در جدول پخش شبکه تلویزیونی نمایش هر شب ساعت 21 روی آنتن می‌رود. باز پخش این آثار نیز در دو نوبت 03:00 بامداد و 08:00 روز پس از پخش نمایش داده می‌شود. دوشنبه 12 دی فیلم «بازمانده» نمایش داده می‌شود که اثری از سیف الله داد است که در آن بازیگرانی، چون...