دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مریم امینی» ارزیاب پخش استان ایلام با اشاره به حضورش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک گفت: من سال گذشته به جشنواره ارسال کردم که هر دو به مرحله نهایی راه پیدا کرد، اما یکی از آن‌ها در مرحله انتخاب آثار به عنوان بهترین اثر از نگاه داوران شناخته شد. وی افزود: مستند «میهمان ناخوانده» با موضوع محیط زیست و اثر دیگر به نام «پیله تا پرواز» مستندی...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «زن، زندگی، آزادی» که از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده، تلاش دارد در قالب داستانی عاشقانه به صورت مستند به شبهات و پرسش‌ها پاسخ دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کتاب راهنمایی «انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها» با افزایش سطح سلامتی و انرژی به جنگ استرس می‌رود و از آن مهم‌تر، به کمک این دو عامل می‌خواهد به عملکردی درخشان و منحصر به فرد در محیط کار برسد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: «حاج قاسمی که من می‌شناسم» سعی دارد حاج قاسم را به دیگران بشناساند؛ او انسانی چند وجهی است که از نظر فرهنگی عمق بالایی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما گفت: حاج قاسم سلیمانی فیلم به وقت شام را دید و من چشمان اشک آلود او را پس از تماشای فیلم دیدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: یک ماه تا 40 روز حداکثر زمانی است که طرح‌ها در شورا بررسی و نتیجه نهایی ابلاغ می‌شود و هم‌اکنون ساترا بر بیش از 17 پروژه در حال تولید نظارت دارد و اولویت، سرعت عمل در مجوزدهی و پایبندی به مقررات کشور است.

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن «لوپتو» توانست با پیشتازی از فیلم «موقعیت مهدی» و جذب 85 هزار مخاطب و فروش یک میلیارد تومان، رکورد فروش یک فیلم در شهرهای فاقد سینما را بشکند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوران بخش مستند بلند و سینمایی و مستند نیمه‌بلند «نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی» معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

«به خاطره اعتمادی نیست»؛ نوشته الیزا گبرت با ترجمه کیوان سررشته از سوی انتشارات اطراف منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دو بازیگر فیلم اقتباسی و برنده اسکار «رومئو و ژولیت» در سال 1968 از کمپانی پارامونت به خاطر کودک آزاری شکایت کردند و خواهان دریافت غرامت چند صد میلیون دلاری شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

«مونا توسلی» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو که در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان برگزیده انتخاب شده بود، با اشاره به محتوای مستند خود گفت: این مستند روایتی از تاریخ تاسیس رادیو قرآن است و می‌توان هدف از ساخت و پخش این برنامه را علاوه بر قدردانی از پیشکسوتانی که در راه‌اندازی رادیو قرآن حضور داشتند، تدوین تاریخ روایی و شفاهی راه‌اندازی اولین رادیو تخصصی بعد...