شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری مهر

فراخوان حضور ناشران فعال، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط منتشر شد و تا هجدهم دی ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، او را ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت دنیای اسلام دانست.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «آپولو» که زندگی و خاطرات «4 نفر از زندانیان سیاسی» را روایت می‌کند، توسط نشر شاهد منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

سال نوی چینی از روز 22 ژانویه (2 بهمن) آغاز خواهد شد و امسال سال خرگوش خواهد بود. در فرهنگ چینی خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است. در ادامه می‌خواهیم ببینیم سال 2023 برای متولدین سال‌های مختلف چه در چنته خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «انتظار» روایتی متفاوت که حوزه هنری با صدایِ امیر حقیقت ویژه ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صداوسیما در دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، بر بازنمایی هرچه درخشان‌تر و بازنمود واقعی از ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور زن مسلمان در خانواده و جامعه و ضریب‌دادن به الگوی زن موفق و انقلابی به‌عنوان مأموریت‌های مهم رسانه ملی در دوره تحول این سازمان تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «ان. تی راما رائو جونیور» ستاره هندی که عمدتاً در سینمای تالیوود (زبان تلوگو) کار می‌کند، پروژه بعدی خود را با عنوان NTR 30 در ماه فوریه آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات بیت المقدس برای اولین بار منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم «سینما متروپل» با بازی بازیگران مطرح سینمای ایران و با قصه‌ای درباره سینما در دوران جنگ تحمیلی خود را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «قاف» براساس کتابی به همین نام، در پنج قسمت، با تلفیق موشن کمیک و تصاویری از تنها گفتگوی تلویزیونی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده که توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تولید شده است. این مجموعه برش‌هایی از خاطرات سردار دل‌ها و مرد میدان، شهید حاج قاسم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سینماهای جهان در سال 2022، عملکرد چندان چشم‌گیری نداشتند تا چشم‌ها به سال جدید و انبوه آثار مهمی باشد که قرار است در 2023 نمایش داده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره سراسری فرهنگی قرآنی کانون قرآن منطقه چهار تهران در بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این جشنواره از 1 الی 12 بهمن ماه برگزار شده و ثبت نام آن تا 25 دی ماه ادامه داد. رشته‌های حفظ جز 30؛ 5 جز اول؛ 10 جز اول؛ 20 جز و حفظ کل تفسیر سوره مبارکه یاسین؛ قرائت سوره مبارکه حجرات؛ در این جشنواره برگزار می‌شود. اهدای جوایز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناشران فعال سراسر کشور برای حضور در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط تا هجدهم دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت، بیانیه ای منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: تبلیغات نقش اساسی و مهمی در رونق صنعت گردشگری و مقابله با ایران‌هراسی دارد.