یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری مهر

با درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان، کتاب خاطرات او وارد فهرست پرفروش‌ها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار مجوز‌های صادره از این مجموعه در آذرماه 1401 را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش، آمار مجوزهای صادره از این مجموعه در آذر 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اداره‌کل، تحول در صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه را در اولویت کاری خود قرار داده و با تمام توان از این قشر پشتیبانی می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هم‌اکنون 4 فیلم مهم این سال‌های سینمای کودک و نوجوان به روی پرده است و این اتفاق می‌تواند غنیمت بزرگی برای دوستداران این گونه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما دو جور حسین انتظامی داریم. البته تا آن جا که من اطلاع دارم. یکیش مادرزاد مدیر است و اهل پرنسیب و برنامه و این حرف ها که من اصلا با آن کاری ندارم. بد و خوبش بیخ ریش صاحابش. دومی اما کتابخوان است و حریص به مطالعه. که با این یکی کار دارم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه‌های سیما به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مستند‌ها و ویژه برنامه‌هایی را به منظور تبیین مکتب شهید سلیمانی تدارک دیده‌اند. «پاییز پنجاه سالگی» و «ملک سلیمان» در شبکه یک سیما شبکه یک پویش #به_نیت_حاج_قاسم را هر روز ساعات 10:30 و 15 و 19 پخش می‌کند. این برنامه پویش خانوادگی به نیت حاج قاسم با هدف بازنمایی عشق و علاقه مردم به حاج قاسم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی اعلام کرد: هفته پایانی ارسال آثار به این رویداد است و علاقه‌مندان برای ارسال آثار به این جشنواره فقط تا روز جمعه - 16 دی - فرصت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استادان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلیمانیه؛ ضمن دیدار با غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، از بخش‌های مختلف فرهنگستان زبان و ادب فارسی بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

صندوق اعتباری هنر از هنرمندان سراسر کشور به ویژه فعالان حوزه تجسمی برای طراحی تندیس یادبود این نهاد حمایتی دعوت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «عبدالرضا» درباره تجزیه طلبی در ایران است و آنچه که در این نمایش اتفاق می‌افتد مربوط به سال‌های آغازین انقلاب 1357 است. در واقع اشاره به همان ابتدای انقلاب و سال 1358 دارد. مساله تجزیه‌طلبی اعراب خوزستان را در خرمشهر بررسی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه «زندگی بهتر» از امروز شنبه 10دی، شنبه تا سه شنبه هرروز ساعت 11:30 صبح پخش می شود تکرار این برنامه در همان روز ساعت 22:45 پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین برنامه «پاتوق مستند» به نمایش و نقد و بررسی مستند «هیچکس منتظرت نیست» که همزمان اکران خود را از امروز در تهران آغاز می‌کند، اختصاص دارد.