شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارگردان نمایش «توریست» که اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند معتقد است در شرایط فعلی اقتصاد تئاتر رو به نابودی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «تابستانی در کنار دشمن» نوشته شهلا العجیلی به‌تازگی با ترجمه پریسا عرب، شمارگان 500 نسخه، 312 صفحه و بهای 120 هزار تومان توسط انتشارات مانیاهنر منتشر شده است. رمان هفت فصل به ترتیب با این عناوین دارد: «جنایت خاموش»، «کتابچه خانوادگی»، «بوی هجران»، «شب‌های واگن قدیمی»، «روز سیب»، «سه مرد در زندگی کارمن» و «بیگ بنگ». در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:...

وب‌گاه فرارو

جراح و دندانپزشک معتقد است جرم می‌تواند باعث تحلیل لثه و تخریب استخوان‌های نگه‌دارنده دندان‌ها شود و جرم‌گیری نکردن نیز منجر به لقی دندان‌ها، تحلیل لثه‌ها و حتی منجر به کشیدن دندان‌ها می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه جلال از راه‌یابی 15 اثر در چهار بخش نقد ادبی، مستندنگاری‌، داستان کوتاه، رمان و داستان بلند به مرحله نهایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس اقدام به انتشار صوتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرده که تا به حال شنیده نشده است.

خبرگزاری تسنیم

باید به "تبیین" حقیقت، "جهاد" کنیم. با تعریف درست و دقیق مکتب سلیمانی، هم حاج قاسم را به تمامه پیش روی نسل امروز و فردا بگذاریم و هم ظرفیت تکثیر نسل سلیمانی را فراهم سازیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، در اولویت صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با مشارکت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و نهاد کتابخانه های عمومی کشور دوشنبه 12 دی ماه ساعت 11 با حضور معاونین و مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار خواهد شد. از عموم شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در این مراسم شرکت کنند. محل برگزاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ان. تی راما رائو جونیور» ستاره هندی که عمدتاً در سینمای تالیوود (زبان تلوگو) کار می‌کند، پروژه بعدی خود را با عنوان NTR 30 در ماه فوریه آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

خوابیدن روی زمین فواید زیادی دارد که به آن پرداخته ایم.

خبرگزاری مهر

فضل‌الله زرکوب، ادیب سرشناس هرات شنبه دهم دی در آلمان از دنیا وداع کرد. او موسس انجمن شعرای مهاجر افغانستانی در مشهد بود و فوق‌لیسانس خود را نیز از دانشگاه فردوسی مشهد گرفت.