یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیر اندیشکده راهبردی سعداء گفت: زمان‌شناسی و عمل به‌موقع افراد گاهی مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد و آیت الله مصباح یزدی نمونه این خصوصیات است.

وب‌گاه فرارو

منابع اصلی ویتامین‌های ضروری بدن را در این مطلب آورده ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از همراهان حاج قاسم درباره حضور این فرمانده ارشد جبهه مقاومت در خط مقدم نبرد میان مرز عراق و سوریه ابراز داشت: بعد از اینکه منطقه «حنف» در مرز عراق و سوریه توسط نیرو‌های ما از دست داعش آزاد شد، حاج قاسم تصمیم گرفت برای وضعیت منطقه و نیرو‌ها سری به آنجا بزنیم و از اوضاع مطلع شویم. ما در سرکشی‌هایی که از مناطق تحت درگیری انجام می‌دادیم، معمولاً...

وب‌گاه الف

رییس سازمان حج و زیارت با بیان آنکه هنوز قیمت حج تمتع 1402 مشخص نشده و این موضوع مستلزم شاخص‌هایی است، گفت: قطعا حج آتی دو نرخی خواهد بود؛ چراکه حدود 37 هزارنفر از ثبت‌نام کنندگان باقی مانده از سال 99 که پول پرداخت کرده‌اند در اولویت اعزام هستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - عضو شورای عالی نظارت بر مرمت گنبد مسجد جامع عباسی گفت: باید صورتجلسه اتمام و تحویل مرمت کاشیکاری گنبد مسجد جامع عباسی با شروط 9 گانه مورد تایید ما تنظیم شود و در آن، شرط تادیه غرامت و ضررهای وارده در صورت عدم صحت کار توسط ناظر و پیمانکار گنجانده شود.

خبرگزاری مهر

سمنان - دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: این نهاد برای ترویج مطالعه در بین آحاد جامعه دو اولویت و برنامه ویژه، شامل ورود کتاب به مدارس و همچنین ترویج کتاب بین مردم را دنبال می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز ملی شاپا از تخصیص هزار و 100 شماره استاندارد بین‌المللی پایندها و رشد 100 درصدی در این بخش از مهرماه سال گذشته تا آبان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی معتقد است تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل و ارائه الگوی نظام اسلامی در سطح جهان نقشی انکارناپذیر است.

خبرگزاری تسنیم

زنان و دختران ایرانی هم‌زمان با ایام روز زن با حضور در «اجتماع بزرگ ایران بانو» در سالن همایش‌های وزارت کشور شعار زن، زندگی و آزادی را به تصویر می‌کشند.

خبرگزاری تسنیم

«جنگل پرتقال» به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و کارگردانی آرمان خانساریان برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شیخ ماجدالحاج سلیمان در کتاب «شبیه دیوارها» به روایت زندگی خود و تجربیاتش از زندگی در زندان‌های بعث و سپس اردوگاه اشرف می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته مدیر پردیس سینمایی ملت در حال حاضر مهمترین دلیلی که سینماها را با چالش روبرو کرده، نبود فیلم‌های جدید و جذاب است.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مستند داستانی «قرار روز شانزدهم» همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می‌آید.