دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تقدیر از رفتار خردمندانه و صبورانه و توأم با عقلانیت ناشران و کتابفروشان در وقایع اخیر کشور، گفت: صنف نشر نشان داد جامعه فرهیخته با بلوغ اجتماعی بسیار بالایی است و دچار هیجانات القایی رسانه‌ای نشد. واکنش‌ها و رفتار‌های احساسی، هیجانی و تحریک‌کننده نداشتند. صبر و صبوری این افراد قابل تقدیر...

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح کتابخانه عمومی ویژه کودکان گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی در حوزه مدیریت فرهنگی، تمرکز بر اعتلای سطح آموزشی و پرورشی کودکان عزیز ایرانی است.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح کتابخانه عمومی ویژه کودکان در بوستانی در شرق تهران گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی در حوزه مدیریت فرهنگی، تمرکز بر اعتلای سطح آموزشی و پرورشی کودکان عزیز ایرانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین تکریم و معارفه مدیران کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سالن جلسات دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی در حوزه مدیریت فرهنگی، تمرکز بر اعتلای سطح آموزشی و پرورشی کودکان عزیز ایرانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برنامه «مهر سینمای ایران» پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح نخستین کتابخانه کودکان تهران گفت: تاکید می‌کنیم همه امیدمان به کودکان امروز است که با آموزشی که می‌بینند ایران را به جایگاه والا برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت حوزه‌های دیدبانی و نظارت را در کنار توسعه کمی و کیفی ضروری دانست و افزود: هر میزان نظارت این حوزه دقیق‌تر شود، تصمیم‌گیری‌ها با قدرت و شفافیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت حوزه‌های دیدبانی و نظارت را در کنار توسعه کمی و کیفی ضروری دانست و افزود: هر میزان نظارت این حوزه دقیق‌تر شود، تصمیم‌گیری‌ها با قدرت و شفافیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت ضعف صداوسیما در پرداختن به اتفاقات روز جامعه را نداشتن مهارت دانست و توصیه کرد، در دوره‌ای که مخاطب محکوم به دیدن صداوسیما نیست و حق انتخاب دارد، رسانه را با مدل گذشته اداره نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح نخستین کتابخانه کودکان تهران گفت: تاکید می‌کنیم همه امیدمان به کودکان امروز است که با آموزشی که می‌بینند ایران را به جایگاه والا برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ارتباطات نوین باعث آگاهی، پیوند و همدلی های فرهنگی و دستاوردهای معنوی می شود، از هنر هفتم (سینما) به عنوان مهیاکننده معرفی آثار ارزشمند، حقایق و ارزش‌های خود به جهانیان یاد کرد.

خبرگزاری مهر

دستیار معاون خبر خبرگزاری ایسنا گفت: صداوسیما با تفسیری که از «صوت و تصویر فراگیر» دارد اجازه نفس کشیدن به سایر رسانه‌ها برای پخش زنده نمی‌دهد. هیچ تفکری حاضر به تقسیم این انحصاری قدرت نیست.