دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه نویسندگان کشور آذربایجان در دیدار معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران و آذربایجان اشتراکات فراوان و سابقه دوستی دیرینه‌ای دارند؛ این دوستی‌ها تنها با فرهنگ و ادبیات می تواند قوام و قوت داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایبنا نوشت: قربانعلی پورمرجان، درباره گفت‌وگوی مقامات فرهنگی ایران و آذربایجان در هشتمین نمایشگاه کتاب باکو از علاقه‌مندی دو طرف برای توسعه روابط فرهنگی برپایه امضا سند همکاری خبر داد و گفت: مخاطبان آذربایجانی با دیدن تصاویر زیبایی‌های ایران که در غرفه عرضه شده، متذکر می‌شوند، زیبایی‌های ایران تمام نشدنی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خانم «زلفیه دولت‌زاده» در بازدید از تالار وحدت در جریان فعالیت‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی قرار گرفت. در این بازدید وزیر فرهنگ تاجیکستان با تماشای بخش‌هایی از تصاویر اجرا‌های تالار وحدت از جمله اجرای وحید تاج در روز نکوداشت رودکی و اجرای دولتمند خالف در برنامه شب دوستی، در جریان فعالیت ارکستر‌ها و فعالیت‌های موسیقایی در بنیاد رودکی قرار گرفت. در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییترش درباره دیدار با بهمن فرمان آرا توضیح داد. وی اما توضیح نداده که علت این دیدار چه بوده است و آیا در حیطه مسئولیت وزیر میراث بوده است یا خیر؟

خبرگزاری دانا

اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات علاوه بر انتشار سه کتاب جدید شامل معرفی برگزیدگان جشنواره‌های ادبی و افتتاح نمایشگاه بین‌اللملی کتاب باکو با حضور ایران می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس موسوی (سفیر ایران در جمهوری آذربایجان) همزمان با دومین روز از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو با یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و از غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بازدید کرد. سفیر ایران در این بازدید گفت: جای خوشحالی است که کتاب‌های متنوع و مختلفی به زبان‌های فارسی و ترکی از سوی ناشران و نویسندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییترش درباره دیدار با بهمن فرمان آرا توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان می‌گوید در همکاری با مدیران محلی پیگیر خارج کردن باغ هنر شهرستان بم از سوت و کوری و نیز دادن رونق بیشتر به آن است که ایجاد سینما در کنار آن، فعالیت هنرستان هنرهای زیبا داخل آن مجموعه و دیگر برنامه ها از جمله آنها به شمار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی نمایشگاه کتاب باکو دومین روز خود را پشت سرگذاشت که در حاشیه نخستین روز آن؛ وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان رسما اعلام آمادگی برای گسترش و تعمیق روابط فرهنگی با کشورمان کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی منصوب شد.

خبرگزاری مهر

اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات علاوه بر انتشار سه کتاب جدید شامل معرفی برگزیدگان جشنواره‌های ادبی و افتتاح نمایشگاه بین‌اللملی کتاب باکو با حضور ایران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

با افتتاح 3 هنرستان هنرهای زیبا از ابتدای سال تحصیلی جدید هم اکنون تعداد کل هنرستان‌های هنرهای زیبا در سراسر کشور به عدد60 رسید.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با وزیر فرهنگ آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام امکانات و توان برای گسترش همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور تلاش می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه هنرستان هنرهای زیبا در سال تحصیلی 1402-1401، به تعداد هنرستان‌های کشور اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: سیاست‌های کلی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد به این سمت خواهد رفت که جشنواره و مسابقات قرآنی در طول سال به سمت کرسی‌های تفسیر و پایگاه‌های قرآنی سوق پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در دیدار با معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از آمادگی برای تعمیق و توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور خبر داد.